Originin kautta otettu beta(siis se origin ohjelma). Mistä vit... mä saan vaihdettu resot sun muut et tiedän paljon mun tää vauhtipahvi kyykkää hyvillä nameilla. Edit: no muutama matsi noilla alkuperäsillä asetuksilla ni hoohhhhooh, Kyl tuntuu et ainakin aluks on aika sukka peli tulossa(liikaa kikkailuu).
mistä napista saan valikon auki, mul on koht tästä mun g15:toista kaikki napit irti ku ei saa mistään valikkoo auki.prkleeen prrrrrkkklll
Et pääse optionsiin muualla kuin ollessasi kentällä. Kun olet kentällä paina ESC ja mene options. Ei se nyt niin vaikeaa ole.
Ei mee escistä options sehän siinä on ku mistään ei tapahdu mitn. Alkaa tää mun masiina osottaa taas mieltänsä elikkä pitää pikkuhiljaa duunaa FORMAT C: ni alkaa pelittää . Edit: Nyt sain resot muutettuu ja kaikki täysille. Fps ei vielä ole kyllä kertaakaan tippunu alle 40fps(hirveessä Rytykässä)joten ihmettelen tota 2x580 juttua. BF3 tulee aivan varmasti toimimaan sujuvasti yhdelläkin GTX580 kortilla tai AMD6970 kortilla, tottakai nykimisiä saattaa tulla esim jollain 64vs64 servuilla, mutta siinä kyllä saa olla sitten netti yhteys kans kohdillaan eikä mikään 2mb/s.
Kuten huomasit, pitää olla elossa kentällä että pääsee optionseihin. Ei ole sun koneessa mitään vikaa Ei noi 64 pelaajan (32v32) matsit niin raskailta vaikuta, monet muut on esim. caspian borderista samaa mieltä kuin minä eli pyörii suunnilleen yhtä hyvällä FPS:llä kuin 16v16 Métrokin. Toki kokoversiossa tulee olemaan vähän paremmat grafiikat(kai), mutta kyllä tätä optimoidaankin vielä jonkin verran eli tuskinpa ne large conquestit on niin kammottavan paljon raskaampia kuin rushikaan
Jaaha, eipä taideta betaa koittaa... Erroria heittää kun yrittää asentaa. Ongelma on siis se, että kun yritän asentaa, niin hetken päästä heittää VC++ runtime distributable package wasn't installed succesfulle. Setup cannot continue. (1603) Windows 7 64 bit käytössä.
Aamulla pääsin open betaa kokeilemaan ja itsellä ainakin toimi hyvin. 1h kerkesin pelaileen ja sitten vasta kaatu, alpha trial kaatuili paljon useammin. Hyvä peli tuntuu olevan tulossa Eiköhä tuo lähe ennakkoon verkkiksestä tilaukseen.
Itteä ei BF3 beta sytytä, varsinkaan kun vain yksi mappi. Voisin hyvinkin kuvitella pelaavani BC2:sta kanssasi, jos sitä ajattelit pelailla :3
Mihis asti tällä kertaa pelataan?=) ei o tainnu vielä aamu kolmea pidempään jaksaa=) Edit. En tiedä mihin aikaan.. illemmalla kuitenkin ku nyt toi keli ulkonakin on mitä mainioin vielä.