Seiska on sovittu aika. Squadillinen porukkaa on ilmoittanut pääsevänsä pelaamaan. Ja CoD4-Vetäjiksi valittiin Smanci ja ExE, kolmannelle ei ole tarvetta kun pelaajiakin on 2... Ja kohta kolmas?
Oli kyllä välillä aika mahtavaa menoa... Parhaimmillaanko meitä oli 5 vai 6 samassa tiimissä, eikä meidän joukkueessa sitten muita ollutkaan. Vihut lähti yksitellen pois, ja lopultahan kaikilla oli jotain 30/5 ratiota ja parin tonnin pistettä. Hauskaa
Itsellä kauppareissu venyi odotettua pidemmäksi ja kun viimein saavuin paikalle olit homma taputeltu jo loppuun. Vähän kerettiin JGn ja muiden kanssa vielä pistää porukkaa pataan. Kiitti kun jaksoit vielä lähtee pelaamaan. Onse vaan niin erilaista kun joku "tuttu" sattuupi ryhmään mukaan. Sovitaan vain huomiselle uusi aika, jos silloin pääsisin jo alusta saakka remmiin mukaan. Hyvää sakkia ja kiitokset näistä pelatuista peleistä. Jatketaan samaan malliin.
Käy mulle. Ei vaan oo kiva pelata tommosta, jos toisella puolella on 3 vihua, joista kaikki aloittelijoita.
No joo.. eihän sitä kiva ole pelata jos vastustajat ei tarjoa mitään vastusta Onhan se vähän tylsää pelata jos koko peli on vaan yhtä maalia koko ajan. Mutta kun tarpeeksi alkaa veetuttaa niin sitten voi käydä hakemassa uutta tuulta siipien alle ja pistää porukkaa likoon kuin heinää.
Siitähän ainakin mulla oli kyse siinä... 5 viimesintä matsia jotain 0.33 kdr ja 600 pistettä, ai että teki nannaa toi heikompien sortaminen sen jälkeen. Sittenhän se peli suju ihan normaalisti jo ihan tavallisiakin vastustajia niittäessä
Miten olis tänään vähän aikaisemmin? Eilen oli kyllä ihan tautista mättöä, harmi vaan että porukka hävisi vastapuolelta
Mulle on oikeastaan aivan se ja sama monelta mätetään.. Mielellään ei kauhean myöhään. Yleensä meillä valot alkaa sammumaan jo 22 aikoihin kun pitää valmistautua nukkumatille. Mutta arvon lautakunta on hyvä ja päättää Yritän tällä kertaa olla paikalla jo alusta saakka. btw tuolla ekassa postaukseen voi lisätä minunkin kohdalle tuon V(ietnam)in. Hommasin tuossa joku päivä takaperin
Minulla alkaa klo 20 tai 21 peli, joten en pääse tänään illalla pelaamaan. Sitä aikaisemmin kuitenkin onnistuu. Ja Vietnamin voi lisätä myös minulle, vaikka en sitä paljon pelaakkaan.
Minulla alkaa klo 20 tai 21 peli, joten en pääse tänään illalla pelaamaan. Sitä aikaisemmin kuitenkin onnistuu. Ja Vietnamin voi lisätä myös minulle, vaikka en sitä paljon pelaakkaan.
Onko black ops porukkaa? Vai saako siinä edes mitään grouppia kasaan? Tai clan-matsia? Harmittaa kun itellä battlefield vaan pleikkarilla. Jäätävät muuten ne levelit, itellä kohta pari sataa tuntia peliä kasassa ja vasta level 36
Kannatettu. E: Jahas, omat pelit alkaakin vasta 22:00 ja sekään ei ole varma (saattaa olla vajaa miehitys), joten ainakin sinne asti ehdin pelailla.
Sen verran tuli itselle menoa että joutuu snookerin sarjapelin pelaamaan pois. Joten enpä sittenkään tiedä ehdinkö tuohon mukaan.. No.. ei voi mitään. Tulen jos kerkeän.
Sunnuntain virallinen pelisessio alkaa näillä näkymin klo 15:45. Tervetuloa mukaan sitten, ja varokoot ne jotka ei tule...
Sanokaapas, kiinnostaako Sven Co-op ja L4D2 ketään? Täältä löytyy kummatkin. Minecraft ois kanssa kova juttu..