Asia selvä. Keitä muita tulossa? Saadaan vissiin pelata kaksin kun ei muita näy onlinessa olevan :/ Muuten.. Tässä ketjussahan on kohta eniten posteja koko aD:stä Tuskin on muita edellä enää kuin 3DMark-tulosten listausketju?
Tuli oltua viikonloppu tienpäällä ja hieman sukuloimassa. Vaan siltipä olin sunnuntaina yllärillä ihan jokerina iltapeleissä mukana
^^ Ja ne pelithän meni sitten aivan täysin loistavasti ilman mitään ongelmia tai pelitaidottomuuksia!
Eiköhän se onnistune. Itse joudun käväsemään poissa tuossa yhdeksän kiepeillä kun nakkaan paremman puoliskoni töihin yövuoroon Muuten pystyy pelailemaan kyllä.
Terve kaikille aDc klaaniin kuuluville nyt oon minäkin mukana, tiedot ovat BC2(ei steam)Kristo112,ja steamissa on myös Kristo112. että lisäilkäähän sinne listoille .
Jostain syystä pärisee tällä hetkellä niin perkeleesti että oli pakko käydä pelaamassa yksi kierros Huonoa Seuraa kakkosta. Ja mukavasti pärisi: Enkä pelannut kierrosta edes alusta asti.
Olisi ollut BananaFace servulla niin olisit ottanut päihin ja kunnolla, hänhän on kymmenen kertaa parempi kuin me kaikki yhteensä ja rapiat päälle! Ei mutta, hienoa työtä milffi. Oot sä vaan aika moottori, hyvin vatkasi peräroottori jne. Itsellä edelleen se paras tulos Apachen gunnerina joku 49/3 ;___;
Uus jamppa ilmoittautuu palvelukseen. Muodollisuudet hoidettu JustGamerin kanssa. Steamista löytyy nickillä topelius25 ja BC2-nick RandomAct.
Prkl koko päivän PB valittanu et ei oo packet flowta, tulee kickkii joka servulta. Oisko teillä jotain hajuu mikä vikana.
Asenna PB uudestaan, tai lataa tämä: http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bc2.php For players-kohta ja toimi ohjeiden mukaan. Itsellä oli tuota samaa vikaa keväällä, tuo korjasi.
No näköjään. En kuitenkaan päässyt seiskan aikaan, mutta vois tässä vielä pienet pika Beeäffät vetästä ennen kun menee nuq.