Right-click kuvan päältä ja "Kopio kuvan osoite". Sen jälkeen lisäät osoitteen siguusi (Allekirjoitus) copy+pastella ja lisäät osoitteen ympärille . ->
Tuli tossa vähän rällästettyä Aricassa..... Siinä tais mennä TK:n ennätykset rikki! PS. Näitten kuvien saamiseksi tänne interwebin kiehtovaan maailmaan on raadettu hommia niska limassa ylipursimies Lapion kanssa, ja tulos on täydellisyyttä hipova. KIITOS
Ja nyt kun on päästy vauhtiin imageshäkin kanssa nii tässä teille lisää: Havaitsin epäilyttävää toimintaa eräänä päivänä UAV:n lähettyvillä ja tämän löysin Luulin että tuon lentämistyylin oli kehittänyt meidän ylipursimies Lapiotappaja, mutta näemmät muutkin ovat oppineet sen
Miksi näin pitäisi tehdä? 18 on mun mielestä ihan hyvä aika, ja kokouksessa se tuntui kaikille muillekin sopivan
Paljon onneaaaa vaaaann, paljon onneeeaaa vaan, paljon onneeeaaaaa vaan LERPPU, paljon onneeaaa vaan!!!!! yksi neljännes vuosisata takana, kolme edessäpäin!
Woohoo.... Tästä se taas lähtee. Yksi entistäkin kurjempi vuosi edessä kun entisestä on päästy. Onneksi minulla on teidät ^^
No mä tossa just mietin että kumpi se on, mut sit aattelin että sama se miten sen kirjottaa kun mulla on onneks sut korjamaassa mun kirjoitusvirheitä
Ihan vain uteliasuutena kysyn että mikäs teidän näytönohjaimen lämpötila on? Itsellä lämpötila:41'C Fan speed:21% Kaverin kanssa verrattiin,sillä oli taas toi lämpötila noin 80'C
25-30c idlessä, riippuen huoneen lämpötilasta ja rasituksessa (BC2) noin 45-55c. E: Niin ja kyseessä on Palitin GTX460 1gb, johon vaihdettu Gelid icy vision rev. 2. jäähy.