Ja Rikamalle sen verran asiaa että voisit minutkin lisätä sinne claaniin Vai unohtiko JG mainita että olen claaniin palaamassa...?
Joo'o.. Onko kenelläkään ollut ongelmia omien liittymien asiakaspalveluiden kanssa. Täällä ollaan nyt yritetty päästä asiakaspalveluun juttusille noin 1h 35min ajan. Olen aina ollut sitä mieltä että Sonera ei ole se paras ja tämä vain vahvistaa sitä. Nyt kyse on maksamattomasta puhelin laskusta. Eräpäivä on ollu jo 11.6. Nyt tuli postissa maksukehotus. Yhtään laskua ennen tätä ei ole tullut. Osoitekkin on aivan päin persettä. No.. Tästä alkaa sota Soneraa vastaan. Laskua en maksa ennenkuin joku uskaltaa vastata luurin toisessa päässä. Katsotaan milloin alkaa vastaaminen kiinnostamaan. Tai sitten kävelen Soneran pisteeseen ja vedän myyjän rinnuksista tiskin yli. Katsotaan josko vastauksia alkais tippumaan. Hampaita tippuu ainakin jos ei muuta. PS: keskimääräinen vastaus aika kuulemma noin 3min. 34% tapauksista puheluun vastataan alle minuutissa. Haistakoot...
Eipä tuossa mitään ihmeellistä... Sitä samaa mitä saat (etenkin) Elisalta ja muiltakin operaattoreilta. Listaan voidaan lisätä myös julkisen tervveudenhuollon ajanvaraus, jne. jne. Mitä isompi firma, sitä paskempi asiakaspalvelu?
Kyllä. Yhdyn tähän täysin.. Lääkäriin kun yrittää päästä niin saa odotella jonkun aikaa. Sama hammaslääkärissä. Joten tuo puhelin- ja nettiliittymien takkuilu ei ole enää mitään uutta.. Mutta kuluttajaa sellainen nakertaa.
Kyllä sitä saa jokapaikassa jonottaa, oli sitten puhelimessa tai muualla. Kaverilta murtui käsi talvella, kun unohdettiin säännöt jääkiekossa... Sai odotella kuusi tuntia terveyskeskuksen aulassa ennen kuin otettiin vastaan. Taannoin katosi töllöstä YLE:n kanavat futiksen MM-kisojen aikaan, Elisan asiakaspalveluun jonotettiin 3 tuntia kunnes kuului ääni, että asiakaspalveluun ei oteta enää uusia puheluja ja puhelu katkesi. Uudelleen kun yritti soittaa niin ei saatu numeroon yhteyttä, yritä uudelleen -.- No, sellaista se on. Mitä me pienistä kun ei ne pienetkään meistä.
Maksullinen jonottaminen vie jonottamista 100-0. Maksat siis siitä, että pääset kuuntelemaan jotain copyright-vapaata "musiikkia" ja "Olette jonossa. Olkaa hyvä ja odottakaa, palvelemme teitä mahdollisimman pian"-lausahdusta.
*Puhelunne on meille tärkä* Todellako? Ihanaa, tunnen olevani osana jotain suurta.. Siellä Soneran tätit istuu kahvilla ja käväsee vielä varmuuden vuoksi tupakillakin.. Sitten unohdetaan että uppopallo pitää vaihtaa ja kävästään vielä naistenhuoneella paluu matkalla. Tuleepahan kassaan enemmän rahaa mitä vähemmän töitä tehdään.. Hienoa bisnestä!
Ne eivät ole tätejä... Esim. Elisan asiakaspalvelussa linjan toisessa päässa on muutamia alaikäisiä 16-17v jannuja vastailemassa puheluihin. Mietipä sitä. -> Asiakaspalveluun soittaneita tätejä viedään 6-0.
aDC - Yleinen paskanjauhantaketju, eh? Mutta mikäs siinä. Btw, XP:n aktivoiminen oli hauskaa puhelimen kautta.. Sen kerran kun laillisena asensin xD
Sama homma se on seiskassakin.. Monesti joutunu tekemään.. Eikä missään nimessä pidä vastata kun kysyy "oletko ansetanut käyttöjärjestelmään yhteen tai useampaan koneeseen" -> KYLLÄ ja sitten se ei enää toimi. Saa soittaa välikäsille jotka tarkistaa sulta sitten ne keyt ym että saat uuden.
Lisäilkääs meikäläinenkin sinne listoille ekalla sivulla. Toi herra Rikama ei ole yyveitään jaksanut lukea/vastailla niihin, joten täytyy tänne tulla se vielä toistamiseen kailottamaan.
JustGamer Olet kirjoittanut 4325 viestiä keskustelualueillemme tunnuksesi luonnin (2.6.2010) jälkeen. Viestiesi kokonaismäärä on 4338. Tämä luku sisältää myös viestit, jotka eivät vaikuta käyttäjätason nousemiseen. AfterDawn Addict Lerppu86 Olet kirjoittanut kirkkaasti yli 2500 viestiä keskustelualueillamme tunnuksesi luonnin (7.1.2008) jälkeen. Senior Member HA HA!