Sinkkuna olemisen yksi hyvä puoli... Mutta asiasta toiseen.. En pääse ensi viikolla kentille ollenkaan kun pitää koko viikoksi joensuuhun lähteä ; )
Softaus lykätty just täksi päiväksi klo 18, joten tänään minua ei pelikentillä nähdä. Huomenna illemmalla peliä, jos joku tulee. Lerppu nyt on ainakin tulossa, eiks jeh?
Nyt on pakko sanoa että juhannus otti veronsa... kahteen päivään vain yhteensä 7h unta joten nyt on Lerppu pikkuisen rikki....... Pakko oli ottaa päikkärit. Nukuin tuosta edellisestä postaukstani eteenpäin. Muff, huomiset pelit kuulostaa ihan hyvältä. rillaa, se rillaa se rillaa se rillaa, naattia makkaraa...
Tai jos tarkkoja ollaan niin tulen Ylämyllylle. Mutta eipä siitä aja kun muutaman minuutin joensuun keskustaan.
Hmm.. Ja minä menen Polvijärvelle.. Ja sieltä on 35km Ylämyllylle... Voisi siinä jossain vaiheessa perjantaita hurauttaa sinne Joensuun keskustaan
Mie voin ajaa 100km jönssiin jos siellä aDC:tä näkyy Ja olin edelleen juhannuksen out of kone, joten en kerenny lisäämään. Sitten, lisään vain ne jotka ovat communityn groupissa, joten invaamaan. En jaksa erikseen nimittäin kysyä.
Itse olen Outokummusta lähtöisin, joten tiedän kyllä paljonko on matkaa sillä seudulla minnekkin Itse olen ylämyllyllä vasta illasta. Töistä pääsen siinä neljän pintaan joten ylämyllyllä olen vasta noin klo 18 Mitään nyt en vielä voi lukkoon lyödä kun en tiedä viikon ohjelmaa... Olisihan se kiva pitää aDC-miitti Edit: Tulis se uni jo....
No perskule.. Saadaan kunnon miitti aikaseks :'D Ei omena kauas puusta putoa..? Noo päivitetään viikon mittaa To Do: -listaa niin tietää että onko miitti mahdollinen
Kui? Mistäs itse olet lähtöisin? Jotenkin mulla on kutina että asustelet jossakin porin nurkilla? Mitä te polvijärvelle? Itse en ole kauemmas lähtenyt että näkee sukulaisiakin vähän enemmän. Jos muuttaa jonnekkin rannikolle niin näkee ehkä jouluna jos silloinkaan.
Koko suku alunperin lähtöisin Karjalasta.. Suvulla oli ollut 1400-luvulta asti hallussaan maatila joka kuitenkin jouduttiin venäläisille luovuttamaan.. Tilan koosta ei minulla ole mitään tietoa mutta kuulemma ei mikään rupunen tila ollut Evakkoon kuitenkin joutui koko suku sodan myötä.. -.- Sitten siitä jokainen levittyi kuka mihinkin päin Suomea.. Itse majailen 50km Tampereelta Turkuun päin. Lomalla
Jos tarkkoja ollaan niin kiikkaan on jo 60km tampereelta, joten keikyään on vielä vähä enemmän. Tästä tiedosta tuskin lerpulle mitään hyötyä.
Jäänyt jutiremixit päähän soimaan... No, onneksi Lerbba muistutti tästä vanhasta legendasta: http://www.youtube.com/watch?v=W2tpnIpafTY