Majuri ei ole ikinä tyytyväinen. ^^ Mutta vähän aikaa kelpaa. 2600K on ajettu ja annettu jo eteenpäinkin. Nyt katsotaan mitä 2500K:lla on tarjottavana...
Noh noh. Maltti on valttia ^^ Mutta eipä jää nyt enää emolevystä kiinni... Pikaiseltaan tää 2500K yksilö ei vaikuta mitenkään erityisen hyvältä yksilöltä mutta katsotaan nyt mihin asti se venyy... Odottelu ajalle laitan pari kuvaa emosta, ihme että jaksoin niitä ottaa kaiken tohinan keskellä. Vasemmassa ylälaidassa on "katso diashöynä" http://imageshack.us/g/651/20110623004.jpg/
Kyllä maailma on epäreilu ja Lerppu vielä epäreilumpi, ei pahalla Ihania kuvia, ei voi muuta sanoa. Kyllä pojalta ainakin vehkeet löytyy, se on varmaa
Vaikka kellotuksen osalta historiani onkin melko pitkä niin tällaista emoa minulla ei ole vielä ollut. Ostin tuon emon aivan puhtaalla tunteella, järkeä siinä tuskin oli yhtään mukana. Jokatapauksessa emossa on niin paljon kellotukseen liittyviä ominaisuuksia että tällä kertaa on luettava myös manuaalia että saa edes pientä käsitystä millä tuloksia voi viilata. mm. virransyötön hallinta on olemassa ja prosessorille menevän jännitteen "taajuuttakin" voi säätää haluamakseen. Löytyy L2N kytkintä jne. No.. tämä on hardcore kellottajien emolevy joten en ihmettele moisia säätömahdollisuuksia. Vaikka kuinka itselleni lupasinkin niin toinen GTX580 makaa tuossa lattialla. Sandyn alustalla on yksi melko yleinen "ongelma" eli tupla bootti. Kone lähtee käyntiin noin viidestä, kymmeneen sekunniksi ja sammuttaa itsensä. On noin neljä sekunttia kiinni ja käynnistyy uudestaan. Tämä on yleinen vika joka taitaa olla enemmän ominaisuus. En vielä biosia päivittänyt uusimpaan, joten en osaa sanoa korjautuuko se sillä. Jokatapauksessa tästä "viasta" on kirjoiteltu muron puolella paljonkin ja vaikuttais että on melko yleinen tapaus. Mutta se siltä erää... Kellotukset tosiaan käynnissä enää 2500Kn osalta. Pelatakkin voisi tänään ja viikonlopunkin aikana. Mites muut? Missä merkeissä keskikesän juhlaa vietellään?
Minulle käy oikeastaan milloin vain. Mutta ensin pitää BC2 asentaa. Kun siis asensin luonnollisesti windowsin uudestaan.
BC2:n päivityksessä näkyy menevän hyvä tovi joten katsellaan tässä iltapäivän mittaan ^^ Miltäs yökyöpelit kuulostais? siinä kympistä eteenpäin. Emännällä kaksi yövuoroa peräkkäin joten raakaa pelaamista vois silloin harjoittaa...
Täälläkin "emäntä" yövuorossa, niin yökyöpelit kuulostaisi hyvältä, jos tuo tarkoittaa sitä mitä luulen
Mulle aivan sama, mutta aika aikasin meinaan lopetella (siinä yhden maissa viimestään) joten mitä pikemmin, sen parempi. Puoli kymmeneltä, kymmeneltä? Miten vaan teille käy aikatauluun
Ja nyt vähän ikävempään asiaan... :/ Nyt on hohtimet kaivossa lopullisesti minunkin osalta.. Liian moni tekijä ajoi minut tuohon pisteeseen, mutta niitä en rupea nimeämään.. http://www.nettimarkkina.com/myydaan-pelikone/905656 Oli kiva pelailla kanssanne ja tulen jatkossakin vielä satunnaisesti pelailemaan Adiós Amigos ! Bas3RaPeR kiittää ja kuittaa..