Lapiokin potkittiin pois, koska tasa-arvo. Olis joku astrid tuurs tullu kumminkin valittamaan Mutta, jos tarkemmin katsot niin et hävinnyt steamin groupista.. Johtajat säilyi EDIT: 1k rikki äsken
Kiitoksia näistä sanoista. Siihen me saadaan selvyys huomenna. Toivon sydämmestäni että huomenna offtopic unohdetaan täysin ja kuunnellaan mitä johtajilla on sanottavana. Kun pomo puhuu, muut istuu perse penkissä ja turpa tukossa niin pitkään kun annetaan lupa puhua. Se joka vetää läskiksi pääsee nauttimaan kesälomasta. Minulla ei ole osaa eikä arpaa päättää olenko vetäjänä vaiko en. Te arvoisat ystävät tulette päättämään siitä aivan itse. Jos tehtävä minulle langetetaan, yritän hoitaa tehtäväni niin hyvin kuin osaan. Tähän myös teidän muiden olisi hyvä pyrkiä. Meistä aDC claanilaiset, on tullut perhe tämän kuluneen puolen vuoden aikana. Ryhmässämme on nohevia sotilaita ja myös hieman aidan ali menijöitäkin. Toivottavasti te jotka jäätte, otatte tämän viimeistään nyt vakavasti. Ne jotka liittyvät vain sen tähden että tuntevat olevansa osana jotain suurta, jättävät toivottavasti hakemuksensa jättämättä. Juuri nyt en ole lähtemässä tai jäämässä. Huominen palaveri vaikuttanee asiaan paljon. Vaikka pystyisin puhumaan YKn kokouksissa, en tahdo päiväkotiin töihin.
Viisaita sanoja, eiköhän se TS3 palaveri paremmin suju, kuin nämä edelliset steam yritykset. Steamissa joko ohjelma on sekoillut tai keskustelusta ei ole tullut muuten vaan mitään. Huomenna Rikama puhuu ja muut on hiljaa, eiköhän siitä sitten jotain tule..
Nyt viimeaikoina on itellä jäänyt pelit todella vähiin, työtä on pukannut ihan kivasti. Mukana ollaan mikäli se minusta on kiinni. Peleihin kyllä osallistuisin parhaan mahollisen mukaan, mutta sen 13h työpäivän jälkeen bfbc2 ei oo eka eikä kyllä toinenkaan asia mitä tulee tehtyä kun kotia pääsee. Näyttää siltä että huomenna olis tulossa vapaapäivä joten osallistun TS3 palaveriin näillä näkymin. Pelailut kylläkin voivat jäädä satunnaisiksi mun osalta, toki pyrin olemaan aina mukana kun vain pystyy.
Totta. Huomenna ei kukaan perseile speakissa vaan kaikki ovat hiljaa. Ei spämmitä chatiin vaan keskustellaan järkevästi, jos Rikama antaa puheenvuoron. Mauttoman kuvan osoittamalla tavalla.
Miksi itse olet vetänyt housun lahkeet kenkiesi päälle? Sitä paitsi minä olen somali, jos ette sitä ole tienneet.
Tullaan sitten sinne kokoukseen. Eilen oli Lapion kanssa mahtavaa intiimiä pelaamista ja keskustelua maailman menoista. Oli mukavaa pelata bc2 pitkästä aikaa. Mielenosoituskin sujui suunnitelman mukaan, sääli, että Rikama ei päässyt ^^ Tänään sitten kuullaan onneksi Rimankin mietteitä.
oli se hauskaa niin kauan kun se kesti, Taatudi toivottaa hyvät jatkot kaikille ja lähtee klaanista (tai ei tule takasin jos tarkkoja ollaan).
Kertaakaan et kentillä ollut klaanilaisten kanssa... Meille lojaaleille rippeille Et kerinny sut potkittiin pihalle... This Clan is for active people only
Kyllä Taatudin kanssa ainakin kerran olin samaan aikaan pelaamassa ja ihan mukavaa räimimistä oli. Harmi että ne kerrat jäivät niin harvoiksi...
Servu / passu? Rikamakin voisi vähän panostaa ja kertoa nää aikaisemmin kuin minuuttia aikaisemmin.,,,
No niin ja rauhoitutaanpas nyt sitten " Poika on tullut kotiin! rillaa, se rillaa se rillaa se rillaa, naattia makkaraa, tiidididditidii!!!!!" -JustGamer-
Millos seuraava kokous..? Jäi vähän epäselväksi nuo peliajat... Sain kuulokkeet heti toimimaan kun kokous oli ohi D Puuttu ruksi kohdasta Default Device... -.-
Jos ymmärsin oikein niin otettaisiin toistaiseksi vain yksi pelipäivä ja lisättäisiin niitä sitten tarpeen mukaan. Pelipäivä voisi olla sunnuntai esimerkiksi klo 18 eteenpäin. Meitä aktiivisia pelaa lähes päivittäin joten saadaan varmasti pelejä aikaiseksi. Yksi päivä olisi kuitenkin hyvä olla että voisi käydä zekkaamassa löytyykö pelaajia. Näin osaisi hieman ennakoida menojaan. Varmaksi peliaikoja ei varmasti koskaan saa, mutta sunnuntai ilta yleensä on hieman rauhallisempaa aikaa. Ei harjoituksia ym eikä niin paljoa kylillä "rilluttelua" kuin perjantai tai lauantai iltaisin.