Jos lupaat olla ihmisiksi ensi kokouksessa (kuten muutkin) niin ehkä palauttakaamme asemasi. Yleisen perseilyn voisi jättää muutenkin pois, sitä kestää jonkun aikaa mutta ei kauaa. Muammar Rikama on puhunut.
Moro taas. En ole ollut lähiviikkoina aktiivisin pelaaja, niin kuin ei moni muukaan näköjään. Viimeinen koeviikko ja kesäloman alku on ottanut veronsa itse kustakin. Kaiken lisäksi BFBC2:seen lopahti into kokonaan, kun tuli hakattua vähän liikaa pari kuukautta putkeen. Yleisesti on ollut aina ongelmana, että porukka ei jaksa/pysty tulla paikan päälle sovittuun aikaan. En tiedä, ovatko kellonajat huonoja vai mitä, yleistä laiskuutta? Mielestäni pitäisi tehdä ihan uusi äänestys / diktatuurinen järjestely, jolloin muutettaisiin päivät ja kellonajan kaikille sopivammiksi? Klaanimatsissa myöskin kaikki headsetin omistajat voisivat osallistua keskusteluun vaikka siellä teamspeakissa, vaikka itse perustan paljon enemmän skypeä. Ensimmäinen työviikko on ohi ja pelattava alkaa loppumaan, ajattelin antaa bfbc2:selle uuden mahdollisuuden. Joten nyt säädetään homma kuntoon, turhat pois, aktiiviset ja oikeat jäsenet "Oikeasti aktiivisiksi" ja taas on kaikilla kivaa. Eiks jeh? Pelaaminenkin voisi alkaa maistumaan jos olisi kunnon seuraa Bf:ssä?
Ja eilen haukkui muistaakseni Rikama... Laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en ole tehnyt Sarjassamme hauskimmat vitsit evö!
Nyt tulee iso jytky koska hohtimet ovat jo kaivossa. Eli, kaikki erotetaan. BUAHAHAHA. Koska Josef Rikaman puhdistukset alkaa tässä ja nyt. Erotetut saavat palata porukkaan, siihen ei ole mitään estettä. Tällä mitataan, onko kellään kiinnostusta koko toimintaan. Jos liittyy takaisin, oletus on että kiinnostusta löytyy. Kiitos ja anteeksi.
Ainiin, klo 19:00 huomenna sitten teamspeakissa raikkaan tuntuinen miitti. Sinne on nyt pakko tulla, sori vaan. Servut ja passut tulee myöhemmin. Siellä valitaan vetäjät ja ajat ja muu paska. EDIT: Hakemukset menee lapiolle edelleen.
Juu tulen takaisin, ilmotinkin lapiolle jo steamissa. Täytyy koittaa muistaa tuo 18.00. No eiköhän tällä muutama pois saada tiputettua. E: Vaihoit ajan? 19.00 ja huomenna? No kelpaa ihan yhtälailla.
Olen siis ihan täysin 100% samaa mieltä. Liittyä vois, mutta sitä vitutuksen määrää kuvaakin toi kuva. Rikama tossa edessä ja klaani jahtaa ^^ Tulen huomenna klo 19.00 teamspeakkiin ja puhutaan suut puhtaiksi töhnästä.
Vai tällainen viikonloppu täällä. Sen kerran kun viettää viikonlopun metsässä polttopuita tekemässä on kaikki kääntynyt päälaelleen. Kaipa sitä pitää tulla huomenna kuuntelemaan ja päättää sitten liittyykö mukaan. Lukemani perusteella ja fiiliksillä takki on valitettavasti aika tyhjä... vähän kuin kihlattu olisi jättänyt kuistille istumaan. Itsellä kiinnostusta riittää mutta pitkään jatkunut lastentarha saa miettimään jatkoa tarkkaan.
Huomenna tessussa sitten tehdään kyllä kunnon kirjoittamaton sopimus, jota kaikki noudattaa. Koskien kaikenlaista perseilyä ja aktiivisuutta, jos ei kiinnosta pelata niin ei tartte liittyä. Jos Lerppu ei tule mukaan niin en sitten tiedä kyllä ittestänikään. MindFreak on kuitenkin koko klaanin sielu ja rakastettu kolmosjohtaja. Toisaalta tämä on kyllä ihan hyvä ratkaisu, koska näitä epäaktiivisia tiivitaaveja on aika paljon klaanissa. Tässä nähdään toki, että keillä on yhä kiinnostusta klaaniin = liittyvät mukaan ja kaikki on taas hyvin. Se ei kuitenkaan ole noin mustavalkosta, mua ainakin vituttaa henkilökohtaisesti tämmöinen koska olen klaanin vetäjä, annoin virikkeen [aD] clan tagillani Rikamalle (jonka joskus sattumalta pelikentillä tapasin) ja muutenkin aktiivinen pelaaja (keskimäärin vajaan tunnin päivässä BC2:sta ostopäivästä lähtien, ja siitäkin olen ollut jotain 3 viikkoa kokonaan ilman konetta jossain reissussa), ja sitten tuleekin potkut. Olisi tämän voinut organisoida vaikka niin, että kaikki miehistö olisi lomautettu ja johtokunta (lerbba ja minä Rigayman lisäksi) olisi säilytetty. Miten mulle voi lähettää niitä klaaniinpyrkimisanomuksia jos en itsekään kuulu klaaniin? Vai joko Rikama myönsi mulle luvan tulla takaisin? En muista kun olin niin shokissa
Joo, saas nähdä sitten jos Lerppu jättäytyy pois ja sen myötä lapio, niin onko tässä enään mitään järkeä? ;-] No huomenna teamspeakissa koetetaan jotain saada aikaan, tulen kuuntelemaan ainakin.