mun idea oli toi sniputtelu,mut sit hetken päästä sanoin kyllä parisen kertaa,että jos vaihdettais isompaan servuun,noh justiinhan me pelattiin,minä,lapio,sinä ja leija, eikös pelattu squad deathmatchia,mun mielestä se meni hyvin,voitettiin joka kerta.
Sniputtelu oli mun mielestä ihan mukavaa ja hauskaa viihdettä hetkeksi aikaa, mukavan rentouttavaa (tosin se speedy_gayer pilasi pelleilyllään kaiken) kun saa rauhassa vain istua ja ampua SQDM oli kyllä taas ihan perus-aDC:tä, eli pyyteetöntä ownausta. Vihollista kaatui ja voittoja napsui. Nuo ATV-hopit yms. niin, että vain sellaisten takia mennään tyhjälle servulle, on paskaa. Toki sellaiset ovat ihan jees jos ollaan jo toinen jalka haudassa ja se yksi mcom pitäisi saada paskaksi, ei muuta kuin mönkijä lentoon ja +250 points.
Vai että ei porukkaa kiinnosta perseillä :/ Noh, ei siinä mitään, ei se pidemmän päälle ollut enää kivaa, mutta aina silloin tällöin ihan jees. Asiasta ananakseen, olisiko kellään muulla aDC:laisella kiinnostusta ruveta reenaamaan publaa astetta enemmän tosissaan? Ei siis mitenkään muna huurussa ja matseja ajatellen, vaan ihan publaa, mutta kuitenkin niin, että kaikki tietäisivät mitä tehdä ja osaisivat hommansa. Eli mentäisiin ennalta sovitun kaavan mukaan ja jokaisella olisi oma roolinsa missä he pitäytyvät. Suunnitelmana olisi harjoitella eri kokoonpanoilla eri kenttiä ja mahdollisesti eri pelimuotoja niin, että lopulta jokainen tietää varmasti koska tehdään ja mitä tehdään. Tuloksena viholliset jyrättäisiin ja nöyryytettäisiin totaalisesti > Hommaan tarvittaisiin varmaankin ~4 pelaajaa, jotta saataisiin edes yksi squadi täyteen ja homma luistamaan. Mikrofoni olisi myös suht pakollinen kommunikaation sujumista ajatellen. En tiedä kiinnostaako ketään, mutta yön pimeinä tunteina on hyvä avautua ajatuksistaan...
Minun mielestäni hyvä ajatus,voisin kyllä olla mukana.Jos saan,en ole erittäin iso lvl.. Assault ja Engineer niin ovat melkein max,mediccia ja recon en ole pelannut yhtään. Joten voisin olla sit assault tai engineer,iha miten vaan
Ei levelillä ole väliä, senhän takia sitä harjoteltaisiinkin Tahdiksi ajattelin jotain pari-kolme kertaa viikossa, aina noin tunti, kaksi tai miksei enemmänkin kerrallaan, ihan sen mukaan miten porukalle sopii ja kiinnostaa. Jos ei kinosta niin sitten ei pelata, otetaan sitten joku toinen kerta vähän pidempään. Itse pystyn pelaamaan oikeastaan mitä tahansa kittiä, mutta ehdottomasti parhaiten pärjään Assaultilla. Yleensä publalla menen kuitenkin täysin tilanteen mukaan, joten aseet ja kitit vaihtuvat välillä melko tiuhaankin. Kentästä riippuen squadiin tarvitaan ainakin Assault, Medic ja Engineer. Neljäs henkilö voi sitten olla jokeri joka vaihtelee tarpeen mukaan
Vai että astetta enemmän tosissaan. Kun nyt porukka ensin sitoutuis pelaamaan claanin pelipäivinä niin katsellaan uudestaan. Eilistä lukuunottamatta noita peljä on aivan liian harvassa. Reiluun kuukauteen ei eilisen kaltaisia pelihetkiä ole ollut. Ensimmäisessä tessu keskustelussa sovittiin pelipäivät jotka kävi kaikille. Olisko viikon porukkaa ollu kivasti kentillä ja siihen se sit loppu... Porukka pelas just muina päivinä paitsi silloin kun sovittiin. Meitä on tietääkseni aika monta joten jos 4 pelaa niin lohtu on aika minimaalinen.
Siksi kyselenkin vain pientä porukkaa... Että olisi helpompi sopia aikoja mitkä kävisi kaikille. Ja totta kai myös pelipäivinä pelataan. Luulen, että koulujen loppurutistus ja kesäloman alku on rokottanut oman osansa peli-ilosta.
Ei kai siinä mitään... Paitsi että minun BC2:lla tuntuu olevan tänään huono päivä, ei meinaa oikein toimia. Mutta voidaan silti koittaa. Pelataan vaikka nyt? Jos vain onnistuu. Ota steamissa yhteys niin huomaan varmasti (siellä olen nimellä Saminem)
Parhaimmillaan olen nähnyt että 6 henkeä on pelaamassa mutta kaikki pelaa eri servuilla. No mieltymyksiä on jokaisella mutta jos sota syttyy niin tuskin sitä sovitaan etukäteen että soditaanko chilessä vaiko islannissa. Jos alatte harjoittelemaan tietyllä porukalla niin sovitaan niin että jos joku meidän claanilaisista tulee samalle pelaamaan ja etenee siinä kuvion mukana niin kukaan ei sitten huuda että mene vittuun. Minä vähät välitän jos kuvionne menee sekaisin. Eilen, tapoin aluksi kaikki kun luulin että te pelaatte. Paskan marjat se mitään peliä ollu. Joutavaa kikkailua. No. Sulatin sen ja aattelin että olisin nyt sitten tullu mielenkiinnosta kattomaan että mitä te säädätte. Eihän siitä enää mitään tullu kun mut tapettiin sillä kertaa ja mussutettiin että painu vittuun. Voi jumalauta.. Se oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun mulle claanilaiset tulevat päätään aukomaan. Kyllä minä voin pakata laukkuni ja lähteä... Sana vain ja se on sillä selvä. edit: antakaa avautumiseni anteeksi.. kovat ajat menossa ja tästä syystä pienestäkin kipinästä leimahtaa.
Tuskin ne kuviot menee sekaisin :/ Jokainen aDC:lainen osaa kuitenkin pelata sen verran hyvin, että jos squadissa on 3 jotka tekevät etenevät ennalta harjoitellulla tavalla ja yksi, joka ei tiedä mistään mitään, niin eiköhän se yksikin nopeasti opi mitä tehdään. Ja jos ei opi, niin paskanko väliä sillä on, kunhan ei ammu omia koptereita alas tai muuten häiritse, esim. smokettamalla koko näkymän. Mielestäni et aluksi sanonut että älkää ampuko? Siis sen jälkeen kun olit kerran teurastanut kaikki. Tietenkin sinut ammuttiin heti porteille kun luulimme että tulet taas räjäyttelemään meitä, vaikka ilmoitimme että ei ammuta. Noh, sen jälkeen mentiinkin hetki rauhassa ja homma sujui, kunnes itselleni tuntemattomasta syystä alkoi Lapio vs Defenders -sota, jota käytiin siihen asti, että kaikilta meni hermo ja porukka levisi eri suuntiin. Niin että mikä siinä on, kun mikään ei tunnu onnistuvan? Onko ongelma organisoinnissa vai pelaajien kyvyssä noudattaa ennalta sovittuja aikoja/tapoja?
Tuossa se vika on. Tosiaan en aluksi tiennyt että joonastelette siellä omianne. Siksi tulin ja lahtasin. Sitten ekan kuolemani jälkeen tuli selväksi että teette jotain enkä saisi tappaa teitä. No tulin uudestaan katsomaan sitä miina kuoppaa ja joku sanoi että häitin sinne muka jotain.. Paskat heittäny. Sit minut tapettiin taas. Yritin vielä pariin otteeseen ilmoittaa että tulen nyt katsomaan mitä te teette, älkää nyt ampuko minua. Vaan ei. Sitten alkoi se napina että mene pois ja sitä rataa. Tähän paloi kurren käpy viimeistään. Tosin kaikki kirjoittivat niin nopeasti ja paljon että varmasti meni puolet asiasta kaikkien ohi. Itse en vielä ilmoittaudu näihin esitettyihin treeneihin mukaan. Katson nyt ensin että tuleeko niitä pelejä alle riittävä määrä että näen tarpeelliseksi sitoutua mihinkään. En viitsi sitoutua ellei niitä pelejä sitten kans ole sovittuina aikoina. Kädät olkoon vaikka poikki mutta kun pelit on niin ne myös sitten on. Minä osaan sitoutua mutta odotan sitä myös muilta.
Ehdottaisin Sta.. Rikaman puhditusksia. Heitetään tyypit julmasti hevon vittuun ketkä ei pelaa. Näitä meillä on aika iso osa porukasta.
Tosiaan, itse tulin hieman sivusta tilanteeseen ja se todella näytti siltä että sinä olisit laittanu yhden C4:sen auton nokkaan, mikä olisi tietenkin räjähtäessään tuhonnut auton ja sitä myöten kuskinkin. Sanoin sen ääneen ja joku otti nirrin pois saman tien. Siitä eteenpäin mentiinkin sitten niin, että joku ampui kaikki tunkeilijat heti, vaikka sitä yritettiin vähän molemmin puolin estellä ja lopulta tilanne meni aivan vituiksi... Ratkaisuna ongelmaan (eriäviin peliaikoihin/tapoihin) olisi varmaankin tilanteen perusteellinen kartoittaminen ja päivitys. Sitten kun vielä takoisi kaikkien päähän, että mikäli jotain sovitaan niin ei mielellään laiteta koko hommaa aivan läskiksi. Eli jos on sovittu, että pelataan 4on4 niin sitten saatana pelataan 4on4, eikä 2on1on1on3 ja viimeinen kikkailee jossain aivan muualla. Jos taas sovitaan, että mennään kaikki samalle serverille niin mennään sinne ja yritetään kehitellä kaikki vielä samaan tiimiinkiin. Ja tiimien tasoittelua varten kannattaa vielä lukea tämän ketjun viesti #518 ja sen alaosiosta kohta 2. E: Rikama sanoi ehkä hieman suoremmin tuon ratkaisuehdotukseni... Siivouksen lisäksi pitäisi kuitenkin myös selvittää, milloin porukka tosiaan pystyy/haluaa pelaamaan.
Olisi hyvä keskustella miten kelkan nokka käännetään oikeaan suuntaan. Pelaajista en nimeä ketään säästettäväksi tai erotettavaksi.
Njoo.. omasta mielestäni rikaman ehdotus on hyvä... toki voi olla joidenkin osalla vaikea määritellä jätetäänkö vai erotetaanko.