Anelkaa mua pelaamaan jahka menette, tulen mukaan ellei sitten talo syty palamaan tai naapurin nulikat tule tunkemaan koiranpaskaa postiluukusta. Sitä ennen NFS
Voi olla etten tulekkaan pelaamaan, ainakaan kovin pitkäksi aikaa. Näyttis hipoo 80c pelatessa, koska kone on huoneessa jossa vähintään 30c lämmintä ja kyseessä on palitin kortti.
Oon ollu rippileirillä Olin sielä keskiviikosta asti,juuri tulin kotiin,joten en ole voinut olla mukana peleissä.
Hekoilkaa te lapset vaan... Official ProPilot of aDC:n kanssa tuli jo mukavasti pörrättyä pitkin raskaan metallin pilvien peittämää harmaata taivasta... Siellä pojista tehtiin miehiä.
Mitäh?! Onko tänänä tiistai? O__O Ette mulle viittiny ilmottaa!! Jumalauta äkkiä ruoka naamariin ja kentille! -->
Moro porukat. Pelaaminen on jäänyt aika pahasti. BFBC2 ei enää innosta oikeestaa ja itsellä alkoi kesätyöt maanantaina. Sitä ennen pidin sen 1 viikon lomaa, jollonka en kyllä pelannut, vaan otin rennosti. Katsotaan jos joskus jaksaisi, mutta ei oikeen ole enää syntynyt kipinää. Pitää varmaan taukoa pitää jonkin aikaa. Hyvää kesää ja jatkoa teille sitten kuitenkin. Palaillaan sitten kesäloman jälkeen, kun jaksaa kouluaikana hakata varmaankin jo bf:ää uudella koneella ^^ -Muff / Th3 Slicer
Hyvät pelit oli kyllä,tai no...hyvät ja hyvät...Porukkaa saatiin ainakin kasaan,ja sepä hyvä Oltiinko me 7-8? Koska uusiksi? ^^
Minä jään ainakin näistä tuppervaara kutsuista jatkossa pois. Olen aina vihannu spedeilyä ja se että oma porukka perseilee, ei muuta asiaa miksikään. terveisin; Liian vanha leikkiäkseen