Kun kaikki rupeavat ajattelemaan näin niin kukaan ei ikinä tule pelaamaan. Kellon aikakin on minusta vähän sormien läpi katsomista kun steamin onlinessa on ainakin 10 henkilöä paikalla joista n.6 on NORMAALISTI aktiivisesti pelaavia. Tästä huolimatta ketään ei näkynyt. Aina ei pääse, kiinnosta pelata, ymmärtäähän sen mutta aikaisemmin oli sovittu että olisi edes hyvä ilmoittaa etukäteen. Viime lauantaina "mäksän" kanssa juteltiin teamspeakin välityksellä siitä että kun pidettiin se ensimmäinen "kokous" asioista sovittiin ja porukkaa oli paikalla melkoisen paljon. Olenko siis ainoa joka yrittää pitää sovituista asioista kiinni? En "nalkuta", ihmettelen vain....
Heh... Tuohon tiedät hyvin vastauksen itsekin. Parilla kerralla en ole päässyt ja ketjusta löytyy selvä syy miksi en ole niillä kerroilla päässyt. Älä nyt dramatisoi tilannetta
Pistin uusimmat 275.26 BETA tai jotkut sellaiset blaablaa-ajurit sisään. Luvattiin tuplaydinprossupelaajille pientä FPS-nousua peleissä, jotka kuormittavat prossua. BC2 lienee oikea peli asian testaamiseen... --> EDIT: Jos ei löydy kotoa xbox-padia ja Vancouver 2010:ta haluaa pelata (eh..) niin tässä oiva niksi, jonka itse keksin: Löytyy boxin napit eikä tarvitse niin paljoa arpoa, kun ruudussa käskee rämpätä A:ta jotta paikallinen Ahonen lentää metrin pidemmälle.
Njuu, ei sitä huomaa jos FPS valmiiksi riittävän korkea. Pienemmillä fps:illä ton voi huomata. 15fps-->20fps on jo ihan hyvä nousu
On se juu, mutta 40-45 ei ole oikein mitenkään havaittavissa. Tähän väliin muuten kiitos DICElle hyvin optimoidusta pelistä. Peli nimittäin on täysin sulava ja pelattava, kunhan FPS pysyy 30:n yläpuolella. Kun ei alla ole mitään lerppurautaa, osaa arvostaa tällaisia ominaisuuksia. Mediumilta highille 40-65 eroa ei pystynyt juurikaan havaitsemaan, koska peli on oikein rasvattu pienelläkin ruudunpäivityksellä. Sama juttu oli Mafia II:ssa, sekin oli sulava jo siinä 30FPS paikkeilla.
Vai että lerppurautaa No totta koko stoori. Hienoa, ettei tarvi kamalan korkeita fps:siä jotta pelaaminen olisi sujuvaa.
Lerppurautaa... haistan pientä v*ttuilua.. Saattaapi olla että tänään en ole klo 13 pelaamassa. Kun tuossa nyt oli puhetta lauantain peliajan muuttamisesta niin haluatteko että siirrämme tänään peliaikaa myöhemmäksi. Voisimme tällä kartoittaa että tuoko tuo muutos toivottua tulosta pelaaja määriin? Olisiko esim parempi että aika siirrettäisiin alkuiltaan/ iltaan? jonnekkin klo 16-19 välille? Ehdotuksia?
Joku 15-16 voisi olla vähän parempi aloitusaika. Viikonloppuaikaa nyt ei sattuneesta syystä kannata liian iltaakaan siirtää. Ja Lerppu, kyse ei ollut vittuilusta vaan kunnioituksesta
Juu toi 15-16 vois olla vähän parempi kuin 13. Tänään en päässyt pelaan, kun autoin Tamracia muuton kanssa.
Olisko porukalla tänään kiinnostusta pieniin yöpeleihin? Ajattelin että jos siinä hieman kympin jälkeen aloittais? Minä ja JG oltais varmaankin tulossa.
Minä tosiaan voisin tulla, saa tosin nähdä miten nämä beta-ajurit pelittää (vaihdan vasta sitten, kun tulee virallinen versio, en jaksa vaihtaa nyt vanhempaan, turhaa vekslausta).
Sori,en oo kerinnyt nyt perjantaina ja lauantaina pelata yhtään... Tulin puoli tuntia sitten kotiin(mopolla ajelemassa) Ajattelin että,jos huomenna olisi peliä niin oon mukana,harkat on 6.mutta ennen sitä mulle ainakin sopii ^^