Onhan se tietty hankala muistaa kaikkia kun eri nickit joka paikassa.. mutta eiköhän me tässä ajan myötä opita muistamaan jokainen.
Mä en ainakaan muista puoliakaan näistä klaanilaisista, että kuka on kukakin afterissa ja Steamissa ja pelissä..
Miepä muistan kaikki, hih. Tamrac on katso uutta sukupolvea, sille on vaan hienot DVD ja Blu-ray tuttu
Juu ei saa JA VOI HELVETTI MITÄ MENOA TÄNÄÄN GOTLANDILLA. VIHOLLISET BASERAISKASI JA VARASTELI KOPTERIA, KUN ITSE MENI NIIDEN PESÄÄN NÄYTTÄMÄÄN MISTÄ PEDOFIILI KUSEE NIIN ANTIBASERAPE JA SUICIDE... Ja sitten, kun olin raiskaajia haukkumalla saanut itselleni mutet, pääsin vihdoin kopteriin ja kas: oma AA-jonne ampuu kohti kaarteessa ja naps lennän selälleni. Nyt jumalauta... Ilmeisesti CoD-servut maassa kun kaikki pellet on yhtäkkiä täällä?
En tiedä kannattaako vietnamia ostaa. Siellä on servuja paljon mutta ei pelaajia. Yks päivä yritin pelata niin ainoo servu oli semmonen hc missä on älytän pullonkaula mappi ni se oli semmosta yhtä granu spämmiä koko peli.
En tiedä kannattaako vietnamia ostaa. Siellä on servuja paljon mutta ei pelaajia. Yks päivä yritin pelata niin ainoo servu oli semmonen hc missä on älytän pullonkaula mappi ni se oli semmosta yhtä granu spämmiä koko peli.
Mun mielestä kannattaa ostaa, kun kerran vain 10e maksaa. Ihan hauskoja kenttiä, pelaajiakin löytyy usein servuilta. Eihän tämä perus BC2 pärjää, mutta hauskaa vaihtelua. Vähän jännempi nimi suomalaiselle
Tipu, täällä mato, kuuntelen... Tänään on lauantai eli spelit spystyyn. Alkuperäisesti sovittu aika taitaa olla klo 13. Teamspeekki päälle myös.. Soldiers.. Grab your weapons
Hyi. Siitä saimmekin sujuvan aasinsillan seuraavaan asiaan: TÄNÄÄN TULEE MAAILMANLOPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!111111oneoneone!!!!! GALAKSIT RÄJÄHTÄÄ!! AURINKO SULAA, NAPAJÄÄTIKÖT VAIHTAA PAIKKAA JA MAGNEETTINEN POHJOISNAPA SIIRTYY MEKSIKOON!!!! JUOSKAA!! En tosin tiedä minne kannattaa juosta kun koko pallo posahtaa mutta onpahan jotain tekemistä :/