JG siirretty aDC:n johtoon välille 18.5-6.6 JG valitsee kakkosmiehen itselleen täksi ajaksi. Itse olen kokonaan poissa peleistä 31.5-6.6, koska Puola. Sitten kun tulen niin (JG saattaa minua, aDC katsoo ja taputtaa)
Pahoin pelkään että näin tulee tapahtumaan Lerppu on kakkosmies, ja kolmosvahtikin on jo valittu. Hyviin käsiin aDC:n jätät, huoli pois! Älä sitten kuitenkaan ihmettele, jos palatessasi ketjun viimeinen viesti on Betrayedin karu tiedotus ketjun lukotuksesta..
Voisinpa jo sanoa melko mauttomaksi vitsiksi :/ Kyllä me tämä klaarataan, huoli pois. Minä jaksan vanhempana räkyttää
Kannattaa harkita aina etukäteen mitä sanoo.. ^^ Voin minä poistaakkin tuon jos haluat. Onko hakija rintamalla ollut kiireitä?
Näin, mutta taas kerran mainio idea näyttikin painettuna paskalta Äh, antaa olla... Parempi vaan että totuus tuli julki.. Ei ole, eikä tämä piirros auta asiaa Ei vaan, tämä juliste otetaan käyttöön, hyvää työtä. Lisää ainakin tietoisuutta jos spammitaan sitä kaikkiin ketjuihin, missä joku aD on kärähtänyt BC2:n omistamisesta. Niitä afterdawnlaisia BC2-pelaajia, jotka joko A) eivät tiedä mistään aDC:sta, B)luulevat übertapporobottien hikipääklaaniksi, C) tietävät onnettomien rupeltajian räkäklaaniksi D) eivät ole varmoja, haluavatko liittyä tällaiseen toimintaan - on meinaan paljon.
Semmonen tiedotus tänne, että voitte pyydellä BC2:sessa kaveriksi toista tyyppiäni Lgti2, jolla pelailen aina välillä. ps. Älkää kysykö miksi mulla on 2 tyyppiä
btw... Mietittiin kavereiden kanssa että MISTÄ tuo Lerppu oikeen tulee.. Yksimielisiä oltiin siitä että varmaan kaverilla roikkuu säkit polvissa asti ja emäntäkulta kutsuu niitä lerpuiksi D
Tonttu Toljanterissa joskus ammoin oli hieno puhuva tietokone, joka vaati koko ajan sokerikorppuja...