Ja sitten taas iloista uutista: tuskinpa kerkeän ihan yhdeksi pelikentille, 15-30 minuuttia myöhästynen.
Meillä tosiaan alkaa kakkukaffet klo 13 joten tuskin olen paikalla kun vieraillekkin pitää seuraa pitää... Jos oikein hinku olisi niin eihän mikään estäisi pelaamasta mutta en olisi kovinkaan vieraanvavainen isäntä silloin. Illalla minut varmaankin kentiltä taas löytää.
Niin, missä aDC:n kutsut?!? E: Jahas, meikäläinen ei ainakaan tähän hätään pääse pelaamaan. BC2 ei suostu yhdistämään mihinkään servulle, herjaa vain internet-yhteydestä.
Jahas, sidrendin ja pesänraiskaajan sekaan sitä kai on mentävä.. Huippupelit tiedossa, ei edes squadia tule täyteen E: Ei helvetti. Nämäkään kaksi sankaria eivät ole online, saati sitten millään servulla
Sori kutsut tais tosiaan jäädä lähettämättä.. No kaikki kuopioon vain.. Olis lohi ja kinkku voileipäkakkua, suklaa/mansikka täytekakkua. täytettyjä leipiä (minipitsoja) keksejä ym. Illaksi 4 pulloa viiniä, Giniä ja kaksi lavaa karhua.. eiköhän me näillä pärjätä...
Jaa tuo vanha korppu joka kävelee ovesta sisään? Minä olen toi jätkä tuolla takana... Privaattiesitystä järjestämässä
Nyt on kuulkaa jätkät teillä mennyt AfterDawn ja Naurunappula sekasin keskenään.. Mutta Tamrac, mistä helvetistä löysit kuvan [aDC]:n yhteiseltä Madeiran matkalta '92? Emmekös sopineet, että ne filmit tuhotaan