Kaikki voivat tehdä sen servun Teamspeakeen. Hiiren oikealla nappaat (alalaidassa) siinä missä näkyy ne huoneet ja ilmestyy create channel. Edit: Tänään on tiistai joten rasvatkaa piippunne. Teamspeakessa huone on jo avoinna ja salasana on tuttu vanha joka löytyy ketjun aloitusviestistä.
Joo, jäänyt sellanen sisäinen kuva maagisesta klo 18:sta La 13 muistaa nyt jokainen. Rikama on ihme mies ^^
Kanavan servulle. Voi toki servunkin tehdä. Mistä nyt on lähtenyt epäilys sukupuolestani ? Ja Btw, lerppu myi mulle Sims kolmosta unessani minecraftkuopiomaassa.
Olet totisesti loman tarpeessa... xD En nyt jaksa muistaa... Taisi eilen olla jonkun sortin ongelmia vähän jokaisella. Minulle päin ääni oli aika aaltomaista eli välillä puhe kuului vaimeasti ja sitten taas normaalisti. Näin siis kaikkien kohdalla, ei vain sinulla. Minun kautta ilmeisesti ääni hieman kiertää.. Olisiko syy sitten mikissä, tiedä häntä... Olen säädellyt noita mikin asetuksia aika paljon mutta keskitietä ei tunnu löytyvän onneen. Edellä mainitun aaltoilun takia tuleva ääni on pidettävä aika voimakkaana, mutta silti vaikka vaimennan sitä, tuntuu kiertäminen silti jatkuvan..
Ne on jänniä noi hc servuilla pelailevat koodarit... M95:llä kaks kertaa samaa jannua päähän eikä kuollu... -.-
No älä... Itse ammuin tuon session aikana useaan otteeseen vihuja päähän, rintaan jne. eikä pudonnut millään. ei edes kolmen kudin jälkeen. Tiedä sitten oliko kyseessä hakkeri vaiko bugi pelissä. koska kyseessä oli HC servu en nähnyt kuinka paljon olin saanut vahinkoa aikaiseksi. Todennäköisesti en yhtään...
Se on se health bug tossa BC2:ssa. Esim. Ammuin HC:ssa noin 10m päästä kaveria selkään GOlilla (magnum ammolla), se nykäs kovasti ja verta lensi, mutta se vaan jatko juoksemista, eikä edes ottanut damaa. Välillä itsekin kuulee, että snipun kuti osuu suoraan päähän (klonks-ääni), mutta ei tule damaa. Ei se mitään hackimista ole, vaan pelin sisäinen "probleema" Mutta en sano, etteikö olisi myös hackereita, joilla olis joku mega-suojakerroin, mutta kaikkeahan sitä sattuu
Täälläpä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä sillä aikaa kun itselle tuli yllättäen valtion turvallisuuden kannalta äärettömän tärkeitä tehtäviä pariksi päiväksi... Huomenna pelit 13:00, kaikki mukaan! EDIT: Kuka tunnustaa olevansa GodFatherFin? Listassa ei ainakaan näy moista nimimerkkiä, mutta sellainen vain tuli vastaan [aDC]-tagilla höystettynä. Yritin kysellä, että kuuluuko klaanin vai ei ja kuka on yms, mutta lähti mokoma karkuun servulta
Rikama osaa vastata tuohon GodFather kysymykseen.. muistelen että ko. henkilö oli tiistaina teamspeakessakin ja Rikama kertoi hänen olevan uusin jäsen.. Päätäni en pölkylle lyö asian tiimoilta mutta MUISTELEN että sellaista puhetta kuulin keskustelujen lomasta. Miellä on huomenna emännän valmistujaiset/ tuparit klo 12 eteenpäin.. voi siis olla ettei minua iltapäivän peleissä kuulu mutta mikäli tilanne teke varkaan tulen ehdottomasti. Illemmalla pelaan kyllä.. se on varma
Kyllä siellä joku hiipparoi... Tarkempaa nimeä en tosin muista, mutta tiistaina pelailtiin hetken aikaa samalla servulla.
GodFather on IRL-kaverini, -93 syntynyt heteromies joka on kaiken lisäksi vielä hemmetin hyvä tyyppi. En ole kerennyt vielä lisäämään listaan..
Teknisesti ottaen tuo on mahdotonta? Ottaen huomioon kehon aerodynamiikan se voisi kyllä olla mahdollista latexi-puvussa verryteltynä? Mitä? Huomenna pelailee. Taitaapi sataa niin pääsee pelaileekin.