+1 Oliko sullakin joululahjalippu? Vantaan Flamingossakin oli hullu lössi, kunn vika päivä käyttää joululahjalippuja, itse en omistanut tälläistä, vaan 2 kaveria, tosin sain sieltä ilmaisen lipun, kun niitä lojui jokapuolella Unohdan aina ilmottaa Lauantaina sitten kunnolla pelailee Et halua päästä jatkopeleihin? Kestin tolla fiiliksellä pari vuotta, sen jälkeen meni kokonaan maku, 8v kokonaisuudessaan harrastin Nyt oon vaan uinut, ennen harrastin molempia, molemmat alotin 7v
Ei ollut joululahjalippuja, mutta kinopalatsissa oli kyllä muutama ihminen joululahjalippujen kanssa... Jonoa oli about 300m.
Saakohan niitä vielä uusittua? Tuhlasin 2 kpl, mutta yksi jäi vielä käyttämättä. Se on se kun käy kerran vuodessa leffateatterissa En tiedä mistä kaveri taas oli joululahjalippunsa saanut, kun oli käyttöpäivää vielä joulukuuhun asti... Tänään oli jopa 5 kpl Aftereita pelaamassa. Yleensä on vain ollut muutama kun olen pelannut. Hyvät pelit oli. Ainoo vaan kun jotkut alkoivat kettuilemaan meidän hienosta klaanista
Semmosta se on, kun eivät itse ole klaanissa Oli juu eilen ainakin yhellä servulla kyllä paljon suomalaisia pelaamassa
Usein suomalaisilla servuilla voi olla kaikkikin pelaajat suomalaisia Ja sellasia ne kateelliset ihmiset on... Heti luullaan überhikipääklaaniksi ja ruvetaan jauhamaan chattiin paskaa vaikkei tiedetä yhtään mistään mitään.
En tiedä oliko se suomalainen servu, mutta piti päästä pätemään ja mainita yleisimmästä suomalaisten pelaajien keskittymästä Vaikka joskus esimerkiksi Oulun Mätössä ja Kaatopaikalla on ollut 30 venäläistä ja pari suomalaista, ettei sekään nyt mitään takaa.. Ja nyt se on varmaa, lauantaipeleihin en pääse ollenkaan (ellette satu vielä kolmen aikoihin pelaamaan..)
Itse olin äitienpäivän kierroksella kotipuolessa perjantai illasta eteenpäin. Varmasti moni muukin. Äitiä on hyvä muistaa, ainakin kun heidän päivänsä on <3
Ilmoittelen jo nyt, että mulla on tulossa koeviikko, jonka jälkeen lähden Puolaan Gdanskiin (Danzig). Eli karkeasti 23 pv - 10 päivä kesäkuuta. Tähän väliin promotean JG:n ykkösemieheksi ja hänelle joku kakkoseksi. Kysymys kuuluukin kuka haluaa tuolle välille järkkäämään toimintaa?
Sunnuntaina kyllä muistetaan ja kunnolla. Lauantaina olisin kyllä odottanut edes jonkinmoista aktiivisuutta. Rikamakin unohti, että on lauantai?
Läppäri Väliaikainen ykkösmies Nyt pistetään jätkät ranttaliksi ja paikat päreiksi, kun kissa on poissa niin.. Joku aktiivinen kakkosmiehen tuuraajaksi ja apupojaksi olisi tosiaan hyvä saada. Joku aktiivinen jolla ei ole yllämainitulla aikavälillä suuria esteitä? Slicer, Lerppu, Apina, Igti, Imiz, Zuhna, TK, Smanci, Freedomi, Dece, LeijaEero, joku edes, ilmoittautukaa!