1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AfterDawnClan

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Rikama 23.01.2011.

1. Milf_82

Milf_82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Softcore servulla kun painaa "V" jonkun aluksen kyydissä niin näkee ikäänkuin taustapeilinäkymän. Tai siis kolmannen persoonan kuvan taaksepäin. Tankissa jos ykköskuskin paikalla painaa v:tä niin piippu osoittaa suoraan "kameraan". Tuossakin on naama kameraan päin.

Ja btw, melko cool signature :D

2.  
  3. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ai niin joo, tuokin ominaisuus päässyt kokonaan unohtumaan :D
    Joskus alkuaikoina kun oli justiinsa käynyt controllit läpi niin tuotakin tuli käytettyä, katsoi että tuleeko takaa sinkomiehiä vai ei. Kiitos kun muistutit :)

Eikös olekin, kauan sain Paintilla väkertää että noin hienon sigun sain aikaan :p
    Mainittakoon vielä miinuspuolena se, että statsit eivät päivity...

4. Milf_82

Milf_82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taaksepäin katsominen on varsin kätevä ominaisuus muutamassa tilanteessa, kuten tarkistaaksesi laittaako joku C4:sia tankin kylkeen, tankilla peruuttaessa ja joskus helikopterilla laskeutuessa.

Tuosta kuvasta kyllä näkee että aikaa ja vaivaa on nähty :) Päivittyykö se kuva muka jos laittaa ihan alkuperäisen linkin kautta eikä aDC-editionia?

5. kakakakalle

kakakakalle Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pahoitteluni The Slic3r:ille ja muille, kun en päässyt lauantaina pelaamaan, koska tuli muuta menoa.

Varmaankin sitten viikonloppuna ja perjantaina ;)

Viimeksi muokattu: 02.05.2011
  6. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eipä muuten taidakaan, tai enpä tiedä. Muistaakseni jossain kyllä oli, olisiko ollut Xfire, joka ainakin päivittää tuon signaturekuvan, kun se osoite, jossa kuva on, päivittyy myös tai jotain sellaista (tai sitten ei)...

Samapa tuo, päivittää sitten Paintilla uudestaan kun pääsee rank 50 asti, kun sen tekemiseen nyt ei tosiaan viittä minuuttia kauempaa mene :)

7. Muff77

Muff77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tosiaankin V:tä painamalla näkee tolleen 3d-nä, joka on hyödyllinen joissakin tapauksissa. Lapio taas ihan pihalla kaikesta <3 Yleensä tsekkaan, tuleeko joku mukaan heliin / tankkiin V:llä, joskus tulee katsottua joo noita c4-snipaajia ja muita vihollisia ;)
    kkakaakakkalle, ei haittaa, en itsekkään paljoa pelaillut ;)
    Noita sigujahan sää (päivittyviä), vaikka bfbc2-stats, sivustolta?, vai pakko olla samaan mössöön editoituna :D ?

Grafiikat mun kuvissa ei ehkä parhaat, mutta eihän se aina olekkaan tärkeintä, vaan jakaa kokemuksensa. Yleensä en tykkää ottaa statsi kuvia, kuitenkin liikaa campatty /spawnittu niiden eteen :) Maisemakuvat on jees.

Muuten, mulla on hauska pieni stoori. Kävin viikonloppuna kaverilla pelaamassa BC2:sta, jolla on puolentoista vuoden vanhaa rautaa (hd 5770 ja joku intelin quadi, eli ihan ok:sti kulkee bc2), jolla sitten pelattiin 1440x900 resolla high grafiikoilla. Hmm.. Oikeesti mä en osannut pelata silleen. Kaikki ruoho, puut ja lehdet välkky ja heilu, en osannu edes kävellä oikeeseen paikkaa :D Ei voinyt mitään, kun on tottunut 1280x720-resoluutioon ja low-grafiikoihin, niin olihan se aika vaikeeta pelata. Heitin grafiikat low ja 1440x900-resolle,niin johan alko kulkee :D Pelikin pyöri sujuvammin, tosin kaveri ei tykkää pelata lowilla, kun herra haluaa high-graffat vaikka lagaiskin, jonka itse näen turhaksi, en tiedä joko ylemmyyden tunteesta / lesoamisesta, vai mistä johtuu :D
    Olihan se vähän vaihtelua, mutta en sitten tiedä, kun kesämmällä saan uuden pelikoneen (useat varmaan nähneetkin tulevan kokoonpanoni) ja alan pelata 1920x1080-resoluutiolla ja Advanced-grafiikoilla BC2, niin varmaan pyörryn ;) Pitää alkaa sitten harjoittelee perusteista saakka pelaamaan :D
    Tulipa runoiltua mukavasti <3 Sori kaikista hymiöistä, mutta niitä tulee pistettyä paljon :D

EDIT: Muuten ihan selvennykseksi kaikille, minä olen Th3 Slicer Battlefield Bad Company 2-pelissä! Foorumilla Muff77 ja Steamissa Muff77. Porukka vähän sekaantuu, että minulla ei ole bc2:ssa muff-nickia, mutta siihen aikaa kun pelin ostin (pari vuotta sitten?) niin en käyttänyt vielä muff-nickiä, vaan Th3 Sliceria. MW2:sen kautta tuli tuo Muffi-nickki. Tähän päätän tarinoimiseni tältä päivältä :)

Viimeksi muokattu: 02.05.2011
  8. ExE_93

ExE_93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Esim täältä saa tuollaisia siguja, joissa noita tietoja on. Pitäisi olla päivittyvää mallia.

9. Milf_82

Milf_82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan noita pitkin internettiä, mutta olen aina miettinyt päivittyykö ne automaattisesti :/ Muistaakseni ainakin EA:n foorumeilla päivittyy battlefieldin alkuperäisiltä sivuilta otettu kuva, mutta ajattelin että jos sekin johtuu vain kuvan alkuperästä ja EA:n foorumista... Eipä sen niin väliä, jos minun statseja haluaa katsella niin tuosta aDC-logosta pääsee :)

JG:lle: Juu äkkiäkös sen lvl 50 pieraisee :D Pari tuntia samanlaista rushia kuin pari päivää sitten niin yhdessä illassa saat hakattua kolme leveliä lisää.

10. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joojoo :D
    190 tuntia tätä menoa vielä matkaa, parhaat prot on siihen aikaan saaneet rank 50 kun aloittavat nollasta :p

11. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Taisi jäädä kaikilla pelit pelaamatta tänään?

12. sidrend

sidrend Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä sitä tuli muutama tunti taas pelattua, muttei näimmä samaan aikaan kuin muut.

13. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Eipä se paljoa lohduta jos yksi pelasi

14. kakakakalle

kakakakalle Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mä pelasin just äskön.

15. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Mutta et klo 18:00.

Kukaan ei pelannut silloin. Tuo aika on sovittu klaani peleille, ketään ei näkynyt.

Viimeksi muokattu: 03.05.2011
  16. sidrend

sidrend Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Parempi onni seuraavalla kerralla. Missäs porukka nyt oli..?

17. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Sori, olin leffassa :)

18. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Kaikilla meillä on tietysti menoja, eikä aina jaksa vaikka pelit olisi sovittuna.. Ymmärtäähän sen..

Harmitti vain kun olin valmistautunut pelailemaan ja hoidin muut askareet pois ennen sitä ja sitten ainuttakaan pelaajaan ei ilmaantunut.

kakakakallen kanssa pelailtiin tovi mutta enemmänkin olisi osallistujia saanut olla. Sidrend pelasi jossain välissä myös mutta kolmestaan ei taidettu ehtiä pelaamaan.

19. Milf_82

Milf_82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aivan juu... Unohdin täysin ilmoittaa että en pääse tänään paikalle :/ Oli hieman hässäkkää tässä Zuhnan muuton kanssa, joten pelit jäivät valitettavasti väliin. Syvimmät pahoitteluni.

Ja löydän kölille itsekin... :( ->

20. sidrend

sidrend Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eipä ehditty ei.

21. Tamrac

Tamrac Regular member

Kiitokset: