Samaan hintaan saa Kossin Sb45 mitkä ovat ääneltään paljon kirkkaammat ja tasapainoisemmat. Molempia olen kokeillut.
Vaihdoin Fatal1tyjen tilalle... Itse suosittelen, jos rahaa riittää, Steelseries Siberia V2. Mikki on ainakin erittäin hyvälaatuinen, sillä ääni kuuluu erittäin selkeästi ja kirkkaasti eikä yhtään särisevältä. Kuulokkeetkin ovat loistavat, varsinkin pelaamiseen. Arvostelu.
Tosiaan, case teamkiller on haudattu. Asian esille nostavat lähetetään siperiaan. Kaikilla on kiva mieli jne. Eilen oli kommunikaatio aika kunnossa, kun Lerppu minä zuhna ja TK pelattiin samassa squadissa. Kaikilla oli mikit niin homma luisti hyvin.
Joo, tänks mutta taisit kyllä ehkä hieman osua totuuteen... Mutta en minä myöskään nosta mitenkään erityisemmin, en vaan halua ottaa turhaa tappiota CQ:sta jos joinin servuille ja tikit on omilla 10 ja vihuilla 440.. mielummin sit lähden ja yritän pitää defendereiden WLR:n edes jokseenkin siedettävänä. Ja sit taas voittoja tulee useammin joka johtaa siihen että WLR hyökkääjillä nousee aika törkeesti, mikä johtaa taaas siihen että koko WLR nousee.
Käsittääkseni mulla mikki toimii melko huonosti riippumatta siitä kuinka paljon sille antaa boostia. Pitänee katsella uusia luureja tilalle, joku voi halutessaan antaa roposen tai kaksi ja lunastaa nämä nykyiset Razer Carchariakset edulliseen ase-veli-hintaan. Bassia nämä tarjoavat hyvin ja ääneltäänkin mainiot. Harmiksi vain osoittautui tuo mikki vaikka arvostelujen mukaan sekin puoli pitäis olla kunnossa. Mutta vaikka tässä nyt väänsinkin tikusta asiaa, niin sanottakoon vielä että mikin kanssa pelaamisesta saa aina ison plussan. Kiitti teille, jotka ko. kapistuksen omistatte. Säästyy kirjoittamiselta ja voi keskittyä olennaiseen.
Mulla on fatalityt ja kyllä näissä on ihan hyvä äänen laatu mutta pitkään ku käyttää niin alkaa pääläkea särkemään. Ja voi olla ette joillekki on liian tiukalla korvissaki kiinni.
Onhan niissä varmaan ihan hyvä ääni tohon hintaan, mutta se valmistuslaatu on vähän semmosta... siksi niitä ei paljon viitsi suositella.
Jaksoin lukea Mutta eikohän tää oo jo käsitelty? Et ihan joka servulla taida olla missä vedän hampaat irvessä? x) edit: Ei fatalityn muovisia leluja!
Jäsenhakemus on tullut mulle jo aikoja sitten ja olen sen jo hyväksynytkin. Rikamaa vaan ei ole näkynyt joten en ole vielä voinut pistää tietoja, ja viisaana ihmisenä en yksityisviestin mahdollisuutta ymmärtänyt
Yleisesti kun pelaan, aika harvoin näkee montaa klaanilaista samaan aikaan pelaamassa. Pitäisi lisätä kaikki steamiinkin, liekö auttaisi. Pitäisi tosiaankin sopia joku kellonaika, johon kaikki tähtäisi. Jos pelaa sinä päivänä, niin pyrkii tulemaan pelaamaan juuri sovittuna kellonaikana, jolloin saataisiin isompi pelaajamäärä. Klo 17-20 aikoihin voisi alkaa pelisessio, joka kestäisi niin kauan kuin porukkaa riittää? Olisiko joku klo 18 optimaalisin, jolloin kaiki on koulusta / töistä tulleet, rauhoittuneet/levänneet tarpeeksi ja valmiita sotimaan? Yksin pelatessa, ehkä enemmän sitä K/D-ratea, mutta klaaninkaa pyrin pelaamaan vain objektivea ja auttamaan teamia. Siberiat menevät mahdollisesti maanantaihin mennessä tilaukseen, jolloin voisi pelata mikinkaa, joka tuo lisähyötyä ja nopeutta peliin. Vähän settiä, pistäkääpä sitten kommentteja kaikesta ja eritoten kellonajasta. Liian aikainen / liian myöhäinen? Pitäisikö olla joku tietty 1-5 servun lista, johon tärkeysjärjestyksessä pyritään pääsemään , sen mukaan mahtuuko enemmänkin porukkaa samaan servuun? EDIT: Kaikki lisätty steamiin. BC2:ssa pitäisi vielä lisätä kaikki.
Ei taida onnistua, sillä kaverilistan maksimikoko on 20. En ole täysin varma poistettiinko se jossakin patchissa, mutta helppohan se on testata kun vain lisäätte minut kaveriksi ja katsotaan toimiiko. Minulla nimittäin on nyt se 20 kaveria listalla.