1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AfterDawnClan

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Rikama 23.01.2011.

1. ExE_93

ExE_93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Me muut (joilla ei sitä mikkiä ole) yritetään spämmätä hypervauhtia sit siel pelissä, jotta pysytään perässä.

2.  
  3. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    /painatte push to talk- näppäintä ;)

4. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pakko näin on toimia :(

5. Milf_82

Milf_82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eeeiii välttämättä. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=48378

6. sidrend

sidrend Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tai sitten voi vaan ostaa vähän halvemmat, esim:
    http://jimms.fi/tuoteinfo/SB45?pid=1302539563564
    http://jimms.fi/tuoteinfo/61012?pid=1302539593659

Tai vain pelkkä mikki, vaikka tästä:
    http://jimms.fi/tuoteinfo/MF-13?pid=1302539616963
    http://jimms.fi/tuoteinfo/MF-12?pid=1302539635330

7. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 11.04.2011
  8. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kuulokkeet mä ostan vasta sitten, kun mulla on DFGT, joikkari, uus näppis+hiiri ja oon tehnyt konepäivityksen. Palttiarallaa 2015 kun rupean edes miettimään moisia hankintoja :D

9. ExE_93

ExE_93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No meitsi kyl vois hommata nuo Steelseries 4H kuulokkeet, kunhan ensin tuota pätäkkää jostain ilmestyisi tilille :)

Kellään kokemuksia kyseisitä kuulokkeista?

10. Morris22

Morris22 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo,elikkä olin täänän Tuurissa,ostin sielta kuulokkeet/mic ja sit se bfbc2 saapui tänään,elikkä tuun nyt pelaamaan :)

Niin ja te joilla ei oo mikkiä,niin menkää ny jo ostamaan,koska ei ne paljoa maksa,itse ostin alennuksena 10€ on maksanu 30€ :)

elikkä lataan ton teamspeak 3?

Steam:TomMak96

11. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Missä on menty vikaan, kun tarkoitus oli hyvässä yhteishengessä pelata "tuloksesta välittämättä"? Tappelu meneillään Apinan ja TK:n välillä gustavin käytöstä silloinkin, kun servulle liityin o_O

Moneen kertaan käsittääkseni painotettu, ettei kyseessä ole hikipääklaani jossa hampaat irvessä ryynätään pitkin kenttiä?

12. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Olen JustGamerin kanssa samoilla linjoilla.

Itsellä olisi tektiä tuohon sanottavana melko pitkä litania mutta antaapa olla tämän kerran. Parempi kun jätän sanomatta.

Nuff said.

13. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Tota tulee about joka toinen sekunti eli kun tiputan TK:n Grandilla, M136AT4:llä, jne.
    Just try to get over it ja :smoek:

14. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä mä tästä yli pääsen, vittupaskaa kuulee joka päivä joka paikasta muutenkin niin sen oppii suodattamaan pois samantien :D

Mutta mikä helvetin klaani se sellanen on, että yksi trollaa kaikki viholliset ja toinen haukkuu omat klaanilaiset?

15. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    I can haz doppelpost :)

16. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Se on sellanen... klaani.

17. kakakakalle

kakakakalle Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt oon alkanu kerään pisteitä, joten käytän eri aseita (mukaanlukien cg). Katon aina mikä on seuraava mistä saa tähden ja pelaan hetken sillä. Mutta mulle on kyl ihan sama millä porukka pelaa.

18. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Nimenomaan tämä. Tiedänhän kyllä varsin hyvin, että olen yksi suuri perse 90% ajasta kun pelikentillä liikun itkujeni ja ragettamisieni keskellä, mutta jonkinnäköistä yhteishenkeä pyrin pitämään yllä. Vitut siitä jos joku nyt möyryää 0/200 ratioilla ja -1500 pisteillä, jättää sitten rennommat hupipelausklaanit sikseen jos ei meno miellytä ja vaatii klaanilaisiltaan 200/0 +1500 tatseja. Hui kamala, nyt hävitään *ragequit*.

Ollaan kaikki kavereita jookos niinkuin ananas ja kookos eikä huudella ainakaan omaan klaaniin niitä hävyttömyyksiä.

Telveitin,
    Vitun patka pelaaja

19. Milf_82

Milf_82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainoa ase mistä en pidä on Carl Gustav. Sekin vain siksi, että ei osoita kovin suurta rohkeutta pompata kiven takaa ylös, ampua sinne päin ja painua takaisin piiloon. CG kun tappaa varmasti 1,7 metrin säteellä ja vahingoittaa jopa 7 metriin asti. Muissa aseissa ei ole mitään vikaa, koska ne vaativat tähtäystä ja edes jonkin verran taitoa jotta niillä saa vihollisen hengiltä. Jos minut tapetaan jollakin muulla aseella kuin CG:llä ja kirjoitan jotain, niin kirjoittelen vain siksi kun ei ole muutakaan tekemistä spawnia odotellessa enkä tarkoita sitä ollenkaan pahalla.

Sitten tapaus "<SQUAD> Teamkiller92: oot paska". Tämän sanoin kahdesta syystä. Ensinnäkin siksi, että oman tiimin osaamattomuus ja heti spawnatessa tappaminen muistaakseni 4 kertaa peräkkäin hieman turhautti, ja toisekseen siksi, että Lapio pelasi oikeasti huonosti. Millaista peliälyä osoittaa se, että minun ollessa medic ja Lapion ollessa recon minut tapetaan Lapion takana, Lapio palaa takaisin, vaihtaa kittejä ja herättää minut keskellä aukeata osiota ja luotisateessa? Hardcore-serverillä?! Kaksi kertaa parin minuutin sisään?!?

Muutenkin tuontyyppiset hyökkäävät kommentit johtuvat pääasiassa turhautumisesta. Klaaniin liittyessäni luulin, että aDC yrittää "tosissaan" ownata publalla ja että aina pelattaessa ollaan samalla serverillä, samassa squadissa toteuttamassa objekteja ja voittamassa kierroksia toistensa perään. Eli kommunikaatio pelaa ja kaikki tietävät mitä tehdään. Ilmeisesti käsitykseni oli väärä, sillä tällä hetkellä klaani koostuu ties kuinka monesta jäsenestä joista puoletkaan eivät ole toistensa Steam-kavereita (tällä hetkellä tärkein kommunikaatioväline) ja melko harvoin pelaajia löytää samalla serverille yli squadillista. Mikäli näin pääsee käymään, ei kukaan halua tehdä yhteistyötä ja pelaajat ovat hajallaan eri squadeissa. En tiedä onko tämä sitä mitä klaanilla haettiin, mutta itse en tätä odottanut. Minulle "klaani" tarkoittaa edes jonkinasteista järjestäytymistä, mutta tämä alkaa jo lähinnä muistuttaa Gaming.fi:n pelikaverihakua.

Silloin kun asiat taas sujuvat, toimii aDC niin kuin sen pitääkin toimia, eli pelaajat löytävät samalle serverille, samaan squadiin ja omistaminen voi alkaa. Mielestäni se voisi aina mennä näin.

E: http://www.youtube.com/watch?v=aeJ1G-JFp6A tuossa on sitä jotakin

20. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No eihän nyt toista voi kuolemaan jättää :D

Sama vika, paitsi että valttikortin piti olla nimenomaan se objectiven yritys eikä pelkkä CoDeilu (silläkin kun pääsee publassa jo pitkälle). Meitä nyt oli siellä vain 3 ja teilläkin jo käsirysy meneillään ("tee toi vielä kerran niin potkin sut klaanista", terveisin TK92 Apinalle :D)Koko homma vaan meni jo sian vituille siinä alussa kun joka suunnasta tulevan GOLituksen ansiosta ratiot meni jo 0/6 jos oikein muistan ja sen sellaista.

Tämä +1
    Omistushan on aina mukavaa, mutta jos nyt muutaman kerran menee takaoven puolelle peli niin ihme on jos siitä turhautuu (itsehän en koskaan turhaudu mistään enkä syytä ketään huijaamisesta missään tilanteessa).

21. Morris22

Morris22 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon nyt asentanu bc2 ja tehny sotilaan nimeltä Maverikki^

Mutta nyt kun yritän joinata servua,niin pääsen sisään mutta mun pingi on erittäin korkea,elikkä mut heitetään ulos siksi koska mulla on esim 450ping tai 350ping :/

Netti on kyllä hyvä 10mb.

Jaa tämä sivu