Kysymys: Pelaatteko vaan BFBC2:sta, onko muita? Itellä olis BF2, ja eipä mikää ilmanenkaan mahdoton olis.(?)
Pelailin joskus BF2, mutta sitten vaihoin konetta ja jostain syystä ei suostunut enään toimimaan uudella koneella onlines. Vaikka koetin pelata samal tunnuksella. Iteltä löytyy myös BF2142, mutta sitä en ole oikein pelannut.
Näköjään joo Mut tosiaan, tuo BF P4F on siis ihan BF peli joka perustuu mikromaksuihin. Eli käytännössä ilmaiseksi voi pelata, mutta jos haluaa voittaa, täytyy ostaa. Olen kuullut moneltakin suunnalta, että aikamoista kuraahan tuo on, ja jos sattuu BF2 omistamaan, niin ei kannata edes hankkia.
Eiko se ole vasta avoimessa betassa. Suljetussa olin mukana mutta en saanut edes koko peliä käyntiin.
Tuli juuri avoimeen betaan, mutta eipä sillä väliä. Aikamoista kuraa nimittäin. Täältäkin löytyy BF2&SF. Erittäin hyvä peli ja toimii mainiosti Postailkaa jos huvittaa lähteä vaikka Gotlandille.
Kuinka moni olisi innostunut MW2 Osiosta? Keskittyisi Quickscopeen enimmäkseen. Katsokaa pelit osiosta tuo mun luoma lanka jos on kiinnostusta!
Pelasin jo suljettua betaa täysin kuraa. Yhden päivän jaksoi, mutta pelikokemus ei ollut huikea. "Vois kokeilla" pelaan kaikista alimmilla, eli Low-asetuksilla Eihän siinä mikään lagi, mutta kyllä se tuntuu karseelta katsella sitä :/
Itse taisin jaksaa alle 5min. Itestä tullu niin mukavuuden haluinen että kaikki tuon tasoinen jo graffan perusteella joutaa roskakoriin.
Tilasin bfbc2 pari päivää sitten,ja pitäis ehkä saapua postilaatikkoon loppuviikolla,joten te jotka ette oo vielä mua lisänneet steamissa voitte kyllä iha vapaasti tehdä TomMak96 <-------
hihii... karvanopat, punaset kuraläpät, putkistoon porattu reikiä ja bilteman spinneri pölyt alla. vOT!