Yyveetä vaan ja mukaan. Olisko muuten mitään, jos mä hoidan recruitauksen? Olisi ehkä vähän selkeempää jos kaikki klaaniinpääsemispyynnöt tulee yhdelle henkilölle, ettei käy Appleja.. Toinen käsi ei tiedä mitä toinen tekee
Nyt muuten toimii Steam, tai keksin keinon kiertää tuon ostapeliensin vaatimuksen [FIN] Lapiotappaja Steamissa. EDITTIÄ: Kannattaa lisätä aika nopeeta, koska toi on ihan selvä bugi
Höh. Rikaman ainakin pääsin jo lisäämään. Kavereiden kautta sitä ei voi tehdä, vaan jostain toivelistan perältä löytyvästä kutsut-kohdasta... Itsehän en ketään voi löytää Steamin haulla tuon takia, joten kait se W3D sitten menee ostoon :/
No mutta saadaan me kööri kasaan muutenkin ei se maailmaa kaada. Kyllä se tieto saadaan kulkemaan muutenkin.
Juu, en mä sitä epäilekään Ja kohtahan mä lapsuuteni lempparipelin sieltä hommaankin, ettei sillä nyt ole merkitystäkään.
Eilen saatiin squadi täyteen, hyvää peliä oli. KauhuK on myös hyvä pelaaja vaikka aloittelija onkin. Jospa tänään saataisiin squadi (tai kaksi) kasaan ja pidettäis pari tuntia tiivistä mättöä? Ja sitten jos Conquestia tai rushia pelataan niin liitytään yhtäaikaa siihen squadiin ettei käy niinkuin eilen
Vaatii vielä harjoittelua tämä peli kyllä. Sitä kun on tottunu pelaa vain TF2, niin BC2 tuntuu kovin kankealta. Muita MP-FPS pelejä ei oo tullu pitkään aikaan pelattua. Mitä taas tuohon matsiin tuli, niin ei ollu ihan tasaiset squadit kyllä. Omalta puolelta lähtikin porukkaa ja loput ei oiken osannu tiimipeliä.
Ainiin tänään jos pelataan vois ottaa ilta matsin? Mä en ainakaan oo koneella iltapäivästä kun pitää käydä porukoilla... Olisko joku klo 21 vaikka hyvä kaikille?