Itekki miettiny. Hiirilagi on nimittäin aika perseestä esim. garandilla. Reaktiotkin jää vähän jälkeen pienillä frameilla.
Voitte kaikki lisätä mut steamiin "TomMak96" koska itse en voi lisätä kavereita steamissa :O Aion ostaa bc2. Voiko joku myös kertoa että mitkä päivät ja mihin aikaan pelaamme?
Ei taida kukaan pystyä lisäämään sua, jos säkään et pysty lisäämään tai siis jos et omista yhtään steam peliä. Itse en ainakaa löytäny sua sieltä. E: Vai mahtaako mulla muuten vaan olla jotain bugia siellä, kun ei ketään muitakaan löydy.
Selvä,siis omistan kyllä cs ja Cs sourcen.Mutta olin asentanut ne toiseen tietokoneeseen.joten minun oli pakko ladata steam netistä. Onko jotain raktaisua tähän että voisin ruveta lisätä kavereita?
Ja voi lisätä tyypin jolla ei ole pelejä steamissa, onnistui ainakin LapioTappajan kohdalla. Jos ei haku löydä niin google löytää ainakin Steam ID sivun, josta voi lisätä.
Mikäs JG:tä eilen kentillä vaivasi? Äijä pistelee meneen kopterilla ja statsit oli 0/8 Vai lentämäänkö opettelit? edittiä: Njuu invaan kun kerkeen^^
Shhhh, nyt paljastit koko komeuden kaikille Mulla oli gunner joka ryösti kaikki mun tapot, sain koko ajan kill assisteja ja driver assisteja mutta itte en tappanut kuin yhden jupin koko kierroksen aikana.
On ollu taas niin paljon kiireitä ettei pelailemaan ole oikein ehtinyt.. Jokos te tuota ilmaista Battlefield "play4free" ootte kokeillu? Itse vasta latailen, jos vaikka olis pelattava http://battlefield.play4free.com/en/ http://www.youtube.com/watch?v=RC8O3-QaXdY
Ai nytkö sekin on tullut, lueskelin viime vuoden puolella että tommonen olis tulossa. Täytyy kyllä latailla.
Ilmeisesti tuli yleiseen jakoon juuri nyt.. Ite oottelin beta testaajan keytä mutta en saanu :/ samapa tuo kun nyt sen saa muutenkin. Sain tosin koodit parille aseelle, että saa käyttöönsä ne samantien. Ilmeisesti tuosta löytyy pitkälti samat sälät ja vempaimet kuin BC:stakin
Juu niin taitaa, saas nähä millasta on sitten grafiikat ja yleensä pelikokemus. No laitoin latautuun. Sama nicki kun BC2, eli Lgti.
Graffa on oikeestaan identtinen Battlefield 2:n kanssa. eli ei nyt tämän päivän tasoa mutta epä oikeen voi ilmaiselta peliltä odotellakkaan.
Olihan tuo vähän sellanen peli, että yhtenä iltana pelasin silloin joskus aikoja sitten ja se siitä Olihan se hävittäjillä ja hekoilla päristely siinä toisessa kartassa ihan ok, mutta pelikokemuksena... ei järisyttävän hyvä. Ennemmin pelaan Heroesia, jos on pakko jotain ilmaista bäfää pelata :smoke: