Ei tuossa Black Opsin lagisuudessa tai missää bugeissa ole kyllä mielestäni oikeastaan mitään perää. Toimii todella hyvin noin näyttäväksi peliksi ja omallakin koneella joka ei mikään aivan täysi pommi ole, pyörii aivan hyvin vähän pienemmillä resoilla josta ei edes eroa huomaa paremmasta. Tosi hieno peli minun mielestäni ei mitään moitittavaa. Jos innokkaita perustamaan Black Opsiin klaania niin postailkaa.
Tässä on siis sama klaani, mutta eri peleille on eri vetäjät koska ei kukaan jaksa vetää kymmenen pelin porukoita. Hanzki on ainakin ilmottautunut halukkaaksi Bops-vetäjäksi.
@321 puhut vaan omasta puolestas. Mulla lagii ja bugii vaikka kuinka paljon, oon kokeillu eri näyttiksillä. Sekä eri kokoonpanoilla pelata tota. Mutta ei se vaan toimi.
Pakko korjata, älä ota itseesi Black Ops- haaran perustamista en vastusta, mutta itse en ole upottamassa 33€ huonoon konsoliporttaukseen.
Tiedän että teillä on erilaisia mielipiteitä pelistä, mutta haen tässä nyt vain sitä Black Opsin klaanin vetäjää ja porukkaa kuka tuota tulisi pelaamaan. Peleille on arvostelut eri osioissa. Täytyy myöntää että voisihan tuo peli vähän paremminkin toimia mutta pelattavuus on mielestäni kuitenkin ihan hyvä.
Älkää ostako mitään Black Opsia. Perkeleen laginen ja buginen paska konsoliporttaus. Muutenkin koodaus on sellasta, että hyvälläkin raudalla jäätyy peli tosta vaan. 800x600 reso low grafiikat kaverin "pelikoneella" ja kuitenkin tekee samaa kuin minulla. Jaksoi sitä viikon pelata... Olen omistanut CoD4, World At War, MW2 ja Black ops. CoD4 on hyvä peli, se kannattaa ostaa jos tykkäät codeista, mutta noita uusia mitään järkeä, paskempaa kuin edelliset. BC2 ja CoD4 on niitä pelejä mistä olen oikeasti nauttinut.
Ilmeisesti toi Black Ops harvemmin siis toimii kunnolla PC:llä? Mut kuitenkin, ite en tota Cod4 ole koskaan omistanut, mutta MW2 olen. Yksinpeli oli siinä ainakin hyvinkin mukava ja koukuttava. Moninpeliin ei ollut mahollisuutta, kun peli ei mitenkään kovin kröhömm.. laillisesti ole hankittu. Bad Company 2 on tällä hetkellä se peli, mistä oikeasti tosiaan nauttii. Voishan tähän vielä mainita toisen mukavan pelin, eli Borderlandsin. Ei nyt ihan samaa tyyliä kuin aiemmin mainitut, mutta omalla tavallaan erittäin hyvä.
No itellä toi veteran näyttää 4 kun menin vineen EA:lle siitä että mun BF Heroes ei rekisteröityny sinne veteran mikälie ohjelmaan niin ne sit pisti mulle muutaman ylimääräsen ja jos oikein ymmärsin niin JG:lle kävi samanlailla. Että ite ei ole muita kun BC2.
No mulla oli Heroes ja siitä sain valitettua EA:lle, ni pistivät yhen arvon. Sit samalla sanoin että lisää muutkin kun on 2142 ja 2 Complete Edition.
Juurikin näin. Ei ne jaksa ruveta miettimään, ne vaan klikkaa silmät kii sulle jotain pelejä sieltä. Vaikka sulla ei olis mitään niin luulen että laittavat
Samalla laillahan meistä suurin osa on veteranit saanut... Siinä http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran sivulla on jotain bugia, muut pelit lisääntyvät kyllä cd-keytä syöttämällä mutta Heroesia ohjelma ei tunnista. Viestiä EA:lle niin rankit kasvaa Summamutikassa noita pelejä tosiaan on tohon lätkitty, kun ohjelma kerran väittää että noista "The expansions, boosters, demos and betas below don't add to your veteran rank"-höskistäkin löytyy puolet...
Mitä tuosta Veteran-toiminnosta edes on hyötyä? En ole ikinä edes kiinnittänyt huomiota nohin numeroihin... En omista kyllä mitään muuta DICE:n Battlefield peliä. Monilla se on lagista ja bugista paskaa. Joillakin se toimii hyvin, niinkuin yhdellä toisella kaverillani. Peli on vain koodattu niin laadukkaasti, että ongelmia syntyy. Senpä takia pelin julkaisun jälkeen tuli joka viikko yksi tai kaksi patchia, joisssa korjattiin virheita ja ongelmia. Koko peliähän ei pystynyt pelaamaan pariin päivään, mutta on saanut patcheilla jotkut toimimaan. Mutta siis, oma kantani on, että älkää ostako CoDeja enää. Ostin viimeisenä Black Opsin, enkä tule ostamaan yhtäkään rahastus-codia. Niitä pukataan 1v vuoden välein vain kassamagneeteiksi, kun siinä on se Call Of Duty-nimi, niin nassikat ostaa sen vanhemmillaan.