Huutoäänetys puheohjelmasta? Äänensä voi antaa laittamalla X-kirjaimen sulkujen sisään [X] haluamansa ohjelman kohdalle. [_]TeamSpeak 3 [_]Mumble [_]Ventrilo [_]Skype [_]Muu, mikä?
Oletko miettinyt Steelseries 4H? Itse mietin kyseisiä kun ei se 40e nyt mitenkän aivan kauhealta kuulosta. Niistä kuulokkeista olen kuullut pelkkää hyvää. Itsellä on kokemusta Mumblesta, Ventrilosta ja Skypestä. Skype on aivan kuraa, ja ainut noista hyvä on Ventrilo. Olen kuitenkin kuullut, että TS on paljon parempi, joten sitä kannatan. Harmi vaan kun tuo mikki on paskana, niin ei pääse keskusteluihin mukaan. Ei kukaan sattuisi tietämään, missä on vika, jos mikkiin puhuessa ei toiset kuule mitään, mutta ääniasetuksista katsottaessa, se kuitenkan välittää jonkin verran ääntä? Kyseessä Creativen HS-450.
Oisko sit kellaan vinkkiä, miten tuon clantagin saa siquun? Kun siihen ei voi pistää internetlinkkejä?
http://i1218.photobucket.com/albums/dd407/Smanci/ClanLogo.png Tohon lisäät alkuun , niin toimii. Tai pitäs.
Ei sattuis tyyppejä kiinnostamaan APB? Closed beta käynnissä.. Paskaahan tuo kait oli, mutta jos siitä nyt uuden tiimin myötä jotain tulis. Olisi se jännä ajaa aD-brändätyllä pakulla. Edit: Mulla on sitten koeviikko joten pelit jää vähemmälle. Toivottavasti.
Iteltä löytyy APB all points bulletin.. melko surkea peli omasta mielestä. Muistaakseni 60h tulee peli aikaa mukana ja tämän jälkeen pelaaminen maksaa. Pelissä on vain online mahdollisuus.
Eihän tuota peliä enää varsinaisesti ole olemassa. Koko homma kusi pahasti alleen. Jahka tämä APB Reloaded julkaistaan, se on mikromaksurahoitteinen ilmaispeli tyyliin Battlefield Heroes (Play for free, pay to win). Et joudu maksamaan peliajasta, mutta käsittääkseni jotain ulkonäköön ja varusteisiin liittyviä seikkoja voi sitten ostella. Lerppu taas ajoissa mukana, ostamallasi APB:lla et tee enää mitään... Korvauksiakin saattoi hakea vain ekan parin päivän ajan siitä kun tieto tuli, sitten eivät enää antaneet rahoja takaisin ostetusta peliajasta/pelistä itsestään
Pelin hankin siis aivan tuoreeltaan ilmestymisen aikoihin. Paska sijoitus.. Erittäin.. Ei sinänsä haittaa tuo "vituiksmän" vaan enemmän se että maksoi tosi surkeasta pelistä btw: tämä ei liity tässä ketjussa yhtään mihinkään mutta törmäsinpä vain tällaiseen tekeleeseen. Tässä kotelon modaus on otettu vähän vakavammin. http://www.youtube.com/watch?v=ihtpv5RkQNk&feature=feedrec_grec_index
Juu itsekkin voisin kyllä kokeilla sitä APB:tä, kunhan nyt ensin tulee se F2P. Ja tässä itsellänikin alkaa koeviikko keskiviikkona joten harvemmin näkee sitten.