Meillä on ns. kisajoukkue [ViT] jonka pelaajat on valittu. Näillä pelaajilla mennään aina kun pelaajat pääsevät paikalle. Tarpeen vaatiessa voidaan pyytää muita apuun paikkaamaan pelaajaa joka ei pääse paikalle. "varamiehen" edellytyksenä on että on rekistöröityneenä bfstuff.se sivustolle. Myös mikki on lähes pakollinen. (pakon vaatiessa on tietenkin mentävä ilman) http://www.nordicleague.se/ Eilisessä pelissä jouduttiin tyytymään hätäratkaisuun, eli järjestettiin ennalta tuntemattomia kavereita kaksi kappaletta pelaamaan. Tuli sanomista, kun eivät olleen rekisteröityneitä pelaajia. Kisajoukkueen vakiopelaajilla on tapana ilmoittaa ajoissa (viimeistään paria päivää ennen) että pääseekö pelaamaan, jolloin tarpeen vaatiessa jää aikaa värvätä korvaava pelaaja riviin paikkaamaan. Jos päivän matsit pelataan B2K kartoilla, niin tietenkin ne pitää löytyä. Niitä ei siis pääse pelaamaan mitenkään kisan boonuksena ellei niitä jo entuudestaan löydy.
Rekisteröidyin ny tonne sivustolle ja kävin kattoo ViT:iä ni siel oli vaihtoehto "Join Team" (squad-osiossa). Pitääks mun ny liittyy ViT:ii (pystynkö) et voin olla varapelaajana? Ja pystyttekö auttamaan tuon TS3:sen kans? Teen samal taval ku m.youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DtzVhHNXqumA&v=tzVhHNXqumA&gl=US tässä TS3 ohjeessa jonka ootte tehny mut ku yritän connect, ni se sanoo vaa error. Onks salasana vaihtunu vai onks muuten vaa vanhaa tietoo? Olis kiva saaha se toimimaa... Linkki ei näköjää toimi mut ekast postauksest löytyy toimiva...
Käsittääkseni riittää että varapelaaja on rekisteröitynyt käyttäjä. Ne tiedot on väärät mitkä näkyy siinä ohjeessa. Sitä serveriä ei ole enää edes olemassa Mene näillä: osote: lakka.kapsi.fi:61951 passu: plutoona1
kopioitu suoraan tuosta lerpun viestistä, eikä ole eka kerta ku tätä mulle tapahtuu. EDIT: Nyt se taas meni läpi alkaa olee henkimaailman juttuja.
Täältä myös ääni =D Edittiä: Tiedättekö mityen tuosta MSi 890GX- emosta saa tuon Hybrid crossfiren päälle HD5450:n kanssa. (BF3 ei pyöri kuin pienimmällä resolla ja ne 50% lisää shadereita voisi nostaa FPS:ssää
Tähtösien logossa pitää näkyä meidän tärkein osuus ja suurin vahvuus kentällä, elikkäs tissit. E: Ja tänään voi tulla tuskaiset pelit... Serveriä en ole kerennytkään katsoa, koska koneen kanssa on ollut pientä säätämistä. Windows ei suostu aktivoitumaan ja Battlefield 3 ei toimi, ainoa mitä se tekee on koneen kaataminen. Ilman että mitään koskaan käynnistyy. Joudutte siis hyvin suurella todennäköisyydellä pelaaman ilman minua, enkä ihmettelisi jos vastustajan serverillä.
Meikä pääsee ehkä ekaa kertaa kuvioihin kun maanantai koulust vapaa =) Mut joo kun skillikkin löytyis viä
Tuleppas Smanci lentämään tänään tuonne kisa matsiin. Mappeina firestorm ja karkand joten hyvälle heimo huimalle olis tarvetta
Tuohon B2K Mappeihin en pääse. Mut joo enhän mää oo ees rekiseröinyt viä tonne sivustolle ^^ Tarvitaanko mua ees, ei mikään pakkomielle päästä pelaan.