Villi veikkaus, meno olisi aika hikistä. Tuskinpa meillä on tarvetta osallistua mihinkään turnauksiin
BFBC2 voi liittää Steamiin erillisenä pelinä, niin voit keskustella steamin kautta ja kaverisi näkevät, että pelaat bc2:sta. adc Zulna opasti minulle tämän. Steam Community --> Games --> Add non-steam game --> Valitse pelisi mitkä haluat liitettävän steamiin --> ok --> vóíla!
Minkä tahansa sovelluksen voi lisätä Steamiin erillisenä "pelinä". Itsellä on Steamissa lähes kaikki Excelistä laskimeen Hyvä että Zuhna opetti tuon myös sinulle, jotta kommunikointi pelaa. Itse olin siinä luulossa että tuon jo kaikki tietävät mutta taas olin väärässä. Eihän kaikkea tule huomanneeksi varsinkaan jos ei moista ominaisuutta ole kaivannut eikä tarvinnut Paljon parempi tapa tuohonkin on: menet vain Steamiin ja klikkaat alareunassa olevaa + Lisää peli-kuvaketta ja valitse Lisää muu kuin Steam-peli. Ei tarvitse sählätä mihinkään, etusivulla ja kaikkialla tuo alareunan Lisää peli-kuvake löytyy.
Ei taida onnistua kun on bc2 ladattu EA Dawnload managerilla. Ja mites punkbuster sanoo, meinaan cod4:ssa valittaa siitä stemin ominaisuudesta että pelissä voi kattella kavereita ja sitä internetselainta.
Eip. Sellainen saattaisi kyllä olla ihan hyödyllinen, mutta onko kellään edes mikkejä? Itselläni on, mutta sieltä ei kuulu mitään kun siihen puhuu. Saattaa olla rikkikin...
Minulla on. Sekä Ventrilo että Teamspeak 3 löytyy. Ja mikkikin toimii Lähes päivittäin tulee käytettyä ja teamspeak on ollut päällä viimeiset 5 päivää putkeen. Kannut löytyy myös molemmista, mutta mieluummin käytän ts:ää koska siellä oleva kanava on täysin oma. Ja mikrofonina Steelseries Siberia V2. E: Jos infoja haluaa niin kyselkää steamissa.
Aivan asiaa puhuu taas Smanci. Ei ole hyvä peli C2. Olin valmis pitämään sitä hyvänä pelinä, vaikka se tulee paskakonsoleille. Se on kuitenkin ryssitty ja se on samaa CoD-paskaa mitä muutkin CoD-paskapelit nykyään.
Täältäpä löytyy labtecin 15e headset. Lisään muuten tuon asetankkigadgetjne-listan aloituspostiin. Siis sen missä näkyy mikä tuottaa vahinkoa mihinkin ja paljonko.
Labtecin 15€ headsetistä ei onneksi löydy alimmilla taajuuksilla puuroutuvia bassoja. SMokutuubin damage puuttuu.
Itsellä löytyy Kossin SB45, koskaan en ole vielä mikkiä kokeillut/tarvinnut.. mutta voishan senkin joskus kokeilla Eipä taida