1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ADSL katkee moninpeleissä

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi dumble 15.09.2002.

1. dumble

dumble Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä mä pelit olen päivittänyt ja ei servereille edes pääse pelaamaan jos ei oo se versio mikä millä serveri on pistetty pystyyn.

Mulla on nyt ollu netti niin hämärä että se katko sitä n. 1 välein ja sitte yritti taas yhdistää ja katko taas. No, soitin VLP:llä ja tänään(27.9) tuli puhelinasentaja vaihtamaan uudemman kortin eli TW IA-300B, kun vanha oli TW IA-300A. Nyt taas netti toimii mutta pitää viellä käydä testaamassa josko servuilla pelaaminen onnistuisi.

Mulla oli ZoneAlarm Pro 3 mutta se alko valittaa 'kokeilu ajan päättymisestä' mutta eikös siitä ole ilmais versiokin?

2.  
  3. dumble

dumble Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo eli pelasin Battlefield 1942 MP Demoa n. 30min ja toimi hyvin. Kävin juuri hakemassa Zone Alarmin ilmais version. Taisi olla siinä vanhassa kortissa joku valmistus vika. No nyt kuitenkin kaikki pelittää ainakin n. 30min kokeilun jälkeen.

Kiitos kaikille =)

Ps. Mitä mieltä muuten olette Norton AntiVirus 2003 + Zone Alarm suojauksesta, eli olenko turvassa?

Viimeksi muokattu: 27.09.2002

Jaa tämä sivu