Arvoisa "Lerppu" Juuri tuosta antamastasi osoitteesta http://www.adobe.com/fi/products/acrobat/readstep2.html olen jo useita kertoja eri tavoin yritänyt asentaa, mutta tulos on aina sama, kuten olen kertonut. Asennus pysähtyy 93 %:n kohdalle, eikä siitä hievahdakaan, teinpä - minä tyhmä - mitä hyvänsä. Joten, ihan vaan ystävällisesti, että mielellään sellaisia neuvoja, osoitteita, ym. mitä vaan, joilla pääsisin tuosta 93% kohdasta eteen päin. Paitsi ei vielä - formatoi kovo - ja toivottavasti ei ollenkaan.
....mutta KillBox pystyi noita haavoittamaan sen verran että sain poistettua nuo mainitut kiusankappaleet sitten tavalliseen tapaan Tappaja on nimensä väärtti! Sain tuolla edellä neuvotuin konstein puhdistettua entisen Adobe Readerin kaikki toimimattomat osat vaikka meinasi ensin näyttää toivottomalta. Viimein se onnistui ja sitten oli helppo asentaa uusi Adobe Reader, joka nyt toimii mainiosti! Monen monta päivää siihen hommaan tuhrautui mutta seuraa sitkeästi noita yllä mainittuja neuvoja ,kyllä se siitä.KAIKKI entiset AdobeReaderin osat täytyy saada pois.Sen KillBoxin ym.löydät Googlella