1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Adobe Illustrator - asennusongelmia

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi annastina 22.09.2017.

  1. annastina

    annastina Newbie

    Liittynyt:
    22.01.2017
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Hei!
    Onko kellään tietämystä Adobe Illustratoriin liittyen? Tai yleensä vastaaviin ohjelmistovikoihin? Olen nimittäin yrittänyt asentaa kyseistä ohjelmaa siinä onnistumatta. Ongelma on ilmeisesti yhteensopivuudessa, mutta en tiedä mikä se voisi olla. Kaikki koneella oleva pitäisi ainakin olla ajantasalla. Käytössä on Windows 8.
    Olen kyllä ollut yhteydessä Adoben eri tukipalveluihin ja ehdottivat myös remote desktopia, mutta itse olen vähän epävarma sen suhteen. Kaikki apu olisi enemmän kuin tervetullutta.
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    On aika mahdotonta opastaa noin vähäisillä alkutiedoilla. Pitäisi ainakin tietää, millaiseen virheilmoitukseen tai virhekoodiin asennusyritys päättyy.

    Sellainen kiinnitti huomiota Illustaratorin laitevaatimuksissa, että Windows 8 ei ole tuettujen käyttöjärjestelmien joukossa. Pitäisi olla 8.1.
     
  4. annastina

    annastina Newbie

    Liittynyt:
    22.01.2017
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Joo sori, ajattelin, että lisätietoja saa kysyä tarpeen mukaan. Käyttis itse asiassa on Win 8.1. Adoben virhekoodi on P204 ja ilmoittaa, että tärkeää tiedostoa tai hakemistoa ei voida käyttää lataamisen aikana. Latasin Creative Cloud Appsin, mutta Illustratorin lataaminen ei onnistu edelleenkään. Ilmoittaa jälleen, että latausvirhe, ladattava tiedosto näyttää vioittuneelta. Yritä ladata uudelleen.
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Virhe siis tapahtuu jo ohjelmatiedostoa ladattaessa? Mikä virussuoja sinulla on käytössä? Jospa se estää latausohjelman pääsyn johonkin kansioon tai tiedostoon. Mitä jos kokeilisit sammuttaa virustorjunnan Illustratorin latauksen ja asennuksen ajaksi?
     
  6. annastina

    annastina Newbie

    Liittynyt:
    22.01.2017
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    F-Secure on käytössä ja kaikki siihen liittyvä, palomuuri ym. on ollut pois päältä asennuksen aikana.
     
  7. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Sittenpä ei tule enää muuta mieleen kuin ehdottaa, että klikkaa asennustiedostoa oikealla ja valitse Suorita järjestelmänvalvojana.

    Toki, jos koneella on jo joku ladattu tiedosto, joka saattaa olla viallinen, kannattaa aloittaa alusta ja ladata se uudelleen. Eli mene ohjelman lataussivulle ja paina siellä aluksi Shift+F5. Silloin lataus tapahtuu alkuperäiseltä sivulta eikä välimuistista.
     
    Viimeksi muokattu: 22.09.2017
  8. annastina

    annastina Newbie

    Liittynyt:
    22.01.2017
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Ok, kiitos neuvosta. Selvisi myös, että kiintolevyn tila liian pieni, joten ei taida tuokaan auttaa ennen kuin tilaa on riittävästi.
     

Jaa tämä sivu