1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acrobat Reader DC päivitys ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi djjari 22.10.2015.

  1. djjari

    djjari Active member

    Liittynyt:
    17.12.2010
    Viestejä:
    1,117
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    miksihän tuolla liitännäis valikossa lukee että Acrobat Reader DC olisi vanha versio,

    vaikka päivitin sen uuteen
     

    Liitetyt tiedostot:

  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Tarkista ohjemahallinnasta, josko sinulla olisi koneella myös vanha versio.
    Siinä ei lue Acrobat Reader DC vaan Adobe Reader.
    Oletko bootannut koneen tuon päivittämisen jälkeen?

    edit: tuo onkin selaimen liitännäinen.
     
    Viimeksi muokattu: 22.10.2015
    djjari kiitti tästä.
  4. djjari

    djjari Active member

    Liittynyt:
    17.12.2010
    Viestejä:
    1,117
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68

    boottasin koneen,ei auttanut,tämmöiset mulla näkyy sielä ohjelmat ja toiminnot kohdassa

    asensin tuossa viikko sitten windowsin uudestaan,ja nyt tuntuu että ongelmia on edelleen,ajurit eivät mielestäni ole ajan tasalla,ja tällä firefoxilla sivut tökkivät ihan erilailla kun toisella selaimella mitä olen kokeillut (IE)

    voisiko käyttöjärjestelmän asennus ollut mennä jotenki pieleen,kun muistaisin että joskus minulle olisi käynyt sillain,kun olen asentanut uudestaan,niin täällä foorumilla joku sanonut että virheitä on tullut asennuksen aikana tai jotain

    edit:sain sen nyt pois
     

    Liitetyt tiedostot:

    Viimeksi muokattu: 22.10.2015
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
    Minulla on ollut samaa vikaa. Kun Acrobat Readerin päivitti, liitännäisen versionimi ei päivittynyt. Kun liitännäistä yritti erikseen päivittää, päivitysyritys päättyi ilmoitukseen, että uusin versio on jo asennettu. Poistin Acrobat Reader DC:n kokonaan ja asensin uudelleen. Nyt selainkin näyttää oikeaa versionumeroa, mutta jos painaa "Tarkista, ovatko asennetut liitännäiset ajan tasalla", väittää taas, että päivitys olisi saatavilla. En tiedä, onko vika Adobella vai omassa koneessa. Jos alkaa seuraavan päivitysversion jälkeen uudelleen "kummitella" väittämällä sitä turvattomaksi versioksi, pitää koittaa poistaa Revo Uninstallerilla.
     

Jaa tämä sivu