1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer Aspire 8930G käyttis

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi villedee 03.07.2010.

  1. villedee

    villedee Member

    Liittynyt:
    05.10.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuh elikkäs mulla on tuossa pöytäkoneelleni ostettu Win Vista Home Premium 32bit levy sekä koodi, sitä on kerran käytetty pöytäkoneelle asennettaessa. Tarkotus olis forkata kaverin Acer Aspire 8930G jossa on myös Vista Home Premium 32bit, mutta hänellä ei ole omia levyjä siihen. Jos asennamme mun levyillä niin eikö niin että toimii ?
     
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kyllä toimii kuhan kummallakin on oma serial.
     
  4. villedee

    villedee Member

    Liittynyt:
    05.10.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nosiis yksi seriali on ja jostain olen kuullut/lukenut, että samaa voisi käyttää kolme kertaa.
     
  5. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    en oo tosta ihan varma mutta mun mielestä samaa serialia ei voi käyttää samaan aikaan kahdessa koneessa ja kyllähän sillä kaverillas pitäs olla serial ku sillä on paketti kone(serial koneen kyljessä).
     
  6. villedee

    villedee Member

    Liittynyt:
    05.10.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, kyllähä tuossa näkyy toi seriali olevan. Joten jos me forkataan kaverin kovot ja asennetaan Vistaa mun levyilläni ni toimiiko aivan varmasti kaverin serialilla ?
     
  7. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kyllä toimii jos on vaan sama versio visvasta olen tehnyt ite samaa ennen mutta xp:llä
     
  8. villedee

    villedee Member

    Liittynyt:
    05.10.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nooh se on hyvä se. Pitänee käydä hommiin =) Varmistanpaha nytte vielä, itelläni pitkä aika siitä ku viimeksi tullu mitään forkattua sekä asennettua käyttistä vanhan päälle. Elikkäs siis kun koneessa on kaksi kovoa, alustan tuon "data" levyn, siis en C:tä. Sitten pistän tuon asennuslevyn sisään ja sammutan koneen, sitten suoritan asennuksen ohjeiden mukaan ja laitan tuon serialin mikä tossa koneen alla on ?
     
  9. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    paat levyn sisään buuttaat koneen ja kannattaa kattoa biossita BOOT SEQUENCE että onko dvd asema ensimmäinen boottava asema sitten ku se asennus alkaa niin formatoit siellä asennuksen alussa sen aseman missä se windows sijaitsee itsellä C: ja sitten sen jälkeen se jossain vaiheessa se sitä serialia kyselee ja sitten laitat sen siihen ja voilaa homma on hanskassa tai hanskat on hukassa mutta kun ohjeita seuraa ni kaikki onnistuu.
     
  10. villedee

    villedee Member

    Liittynyt:
    05.10.2009
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuh, homma selvä. Kiitän !
     

Jaa tämä sivu