1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer Aspire 6920G

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Stressi 18.05.2008.

  1. Stressi

    Stressi Member

    Liittynyt:
    02.10.2006
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen miettinyt, että ostaisin kyseisen mallin netAnttilasta: http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156

    Kuinkas tuolla pelailee vähän tehokkaampaa kalustoakin vaativia pelejä, kuten Bioshock (Crysis ei taida pelittää edes low-asetuksilla?).

    Toinen kysymys, että riittääkö 2gt muistia ja onko kannettaviin vaikea lisätä muistit itse? Olisiko jotain esimerkki muistikampaa, joka tähän malliin kävisi?

    Kiitos avusta jo etukäteen!
     
    Viimeksi muokattu: 18.05.2008
  2.  
  3. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tässä tietoa näyttiksestä, sanoisin että pelaa crysistä mutta ehkä juuri lowlla. En tiedä tarkemmin, kun en itse pelaa.

    Kyllä 2gt riittää mainiosti, ja jos muka joskus loppuu kesken, niin toinen samanmoinen kampa riittää sitten jo ihan kaikkeen tänäpäivänä. Eli tällainen.
     
  4. Stressi

    Stressi Member

    Liittynyt:
    02.10.2006
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noissa kannettavissa vaan tahtoo olla ainoastaan 2 muistipaikkaa, eli ne molemmat on varmaankin valmiiksi käytössä (2x1Gt). Joutuisi siis ostamaan 2x2Gt kampaa :/
     
  5. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Yleensä kyllä on ollut yksi paikka vapaana kun niitä olen katsellut. Mutta tämä kone näyttäisi olevan poikkeus. Eli tässä on juurikin tuo inhottava 2x1GB, mutta kuten sanoin niin uskon että riittää hyvin tuo 2gb.
     
  6. Stressi

    Stressi Member

    Liittynyt:
    02.10.2006
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Seeelvä homma, kiitoksia vastauksista!
     

Jaa tämä sivu