1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer Aspire 5520 vista premium

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi ippom 05.03.2008.

  1. pengupk

    pengupk Guest

    Elikkästen olisin ostamassa itsekin tätä konetta ja olisin kysynyt, onko tosiaan niin, ettei tuolla GeForce 7000 -kortilla pelaa mitään? Itse pelaisin pari vuotta vanhoja pelejä ja kun version, jossa GeForce 7000 maksaisi melkein 200 eskobaria vähemmän niin kannattaako siitä ja isommasta kovosta (jota en kyllä itse asiassa tarvitse), maksaa melkein 200 euroa enemmän? Hakisin koneen maanantaina, joten jos voitte vastata mahd pian, olisin superkiitollinen!
     
  2.  
  3. kurmelo

    kurmelo Member

    Liittynyt:
    18.09.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taitaa melko paljon riippua näistä "pari vuotta vanhoista peleistä" miten GeForce 7000 jaksaa. Luulisin kyllä, että se jaksaa melko hyvin pyöritellä. Osta pois ja kokeile ;D
     
  4. Teemu02

    Teemu02 Member

    Liittynyt:
    18.08.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjes,

    Mikä mahtaa aceria vituttaa kun ei toimi. Kone boottaa itseään 10sekunnin välein kun käynnistää ruutuun ei tule mitään. Ainoa mikä auttaa että laitan usb tikkua edes takas usb paikassa. Sitten tästä kauheella renklaamisella pääsee windowssiin saakka. Mutta muuten kone toimii ilman ongelmia ja hienosti:O?

    Olen päivittänyt biossin, biosssi ei hukkaa tietoja, tarkistanut kiintolevyn, muistit, puhdistanut tuulettimen, alustanut koko paskan moneen kertaan ja osentanut windowssin uudestaan monesti.

    Mikä voisi olla vikana? Itse vaikka paljon olen touhunnu koneiden kasn en enään löydä mitään mikä voisi olla vikana. Kone tuntuu jumittavan biossissa ennen muistien tarkistusta.. Eli mikä voisi olla sitä ennen jotenkin sekasin..
     
  5. ressa2009

    ressa2009 Guest

    ostin tuollaisen Acerin ja huomasin oudon piirteen. Siinä on tuo vanhempi näytönohjain.

    Esim. facebookissa näyttövilkkuu koko ajan. Sivuhan päivittyy kokoajan ja näyttö sen mukana. Mistähän johtuu ja mitä sille voi tehdä?
     

Jaa tämä sivu