1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

A-Link DTU dvbt usb2.0 digiviritin apua

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Jukkendal 07.03.2011.

  1. Jukkendal

    Jukkendal Member

    Liittynyt:
    19.07.2010
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli hommasin kyseisen digivirittimen tietokoneeseen, mutta kuva pätkii todella pahasti mukana tulleella antennilla. Minulla on kyllä antennijohto millä kyseisen värkin saa kiinni talon omaan kaapeliverkkon, mutta sillä ei saa minkäänlaista signaalia. Missä vika, mitä pitäisi tehdä?

    Olen todella aloittelija näissä niin selkeitä ohjeita kiitos :)
     
  2.  
  3. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Nuo omat antennit ovat yleensä aivan paskoja, joten sen vuoksi kuva pätkii. Seinäpistokkeesta et saa signaalia, koska olet kaapeliverkossa ja sulla on antenniverkon viritin.

    Selailemalla tätä keskustelualuetta saatat löytää jonkin ratkaisun. Lähtökohtaisesti uskallan väittää että kaikilla jotka tuollaista "omaa" antennia käyttää, on sama ongelma. Joten keskusteluja kyllä pitäisi löytyä
     
  4. hynkkis

    hynkkis Regular member

    Liittynyt:
    30.12.2009
    Viestejä:
    392
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    mulla sama vika. ilman antennivahvistinta en saanu ollenkaan kuvaa ja huonolla kelillä kuva pätkii vieläkin. mutta jos sulla kuva näkyy, vaikkakin pätkien, niin hommaa vahvistin väliin, luultavasti saat sen jälkeen ihan hyvää kuvaa. biltemassa maksoi jotain 15€ ja class ohlsonilla 17€ semmonen vahvistin. jostain tv-nurmelta hommattu vahvistin ei löytänyt mitään kanavia vaikka sen piti olla teholtaan kolme Db parempi ku biltsun malli.
    ja kuten yllä on mainittu, niin et voi laittaa antenniverkon tikkua kaapeliin kiinni.
     

Jaa tämä sivu