1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

7600 GS ongelma

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi kenenisa 05.11.2006.

  1. Ile371

    Ile371 Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2006
    Viestejä:
    806
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pitäis virta kyllä riittää. tai sitte ne on kaikki hattiwatteja.
    Varmaa pitäis ostaa uus virtalähde jos kortti valittaa virranpuutetta.
     
  2.  
  3. jounas69

    jounas69 Member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    varmaan juu mut osaako kukaan sanoa mistä johtuu tuo punaisuus homma? Ja nuo ut2004 bugit??
     
  4. Ile371

    Ile371 Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2006
    Viestejä:
    806
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no punaisuus voi mielestäni johtua virranpuutteesta. Kai se bugittaminenkin voi mennä virranpuutteen piikkiin. Osta uusi virtalähde ja katso miltä näyttää. Jos ongelmat jatkuu niin kirjoita uudestaan tänne
     
  5. kenenisa

    kenenisa Regular member

    Liittynyt:
    03.09.2006
    Viestejä:
    165
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan 4-pinninen virtapiuha powerista varmasti näyttiksessä kunnolla kiinni? Minulla nimittäin tuossa menneenä talvena tuli tuota Nvidian ilmoitusta, ettei "näyttökortti saisi tarpeeksi virtaa" vaikka olin sen näyttiksen virtapiuhan aivan asianmukaisesti ja jämptisti mielestäni liittänyt näyttiksen power connectoriin, mutta sain ratkaistua ongelman hieman oudohkolla tavalla; kiinnitin sellaisen pidemmän powerin virtapiuhan, jossa kaksi 4-pinnistä liitintä toisen liittimen kovon virtaliitäntään ja toisen näyttiksen virtaliitäntään. Mun powerissa oli ainakin juuri sopivan pituinen tuo piuha, ei mennyt piuha yhtään tiukalle edes. Ton tehtyäni mulla ei enää tota virtavaje-ilmotusta ole tullut, tosin mulla ei kyllä peleissä mitään ongelmaa ilmennyt, vaikka kone valittikin näyttiksen virranpuutteesta.
     
  6. jounas69

    jounas69 Member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niino ei kyllä mulla ole kuin pari kertaa ilmoittanut virran vähyydestä ja nyt eioo pitkään aikaan. San andreaksessa alko näkymään tuota punasta hetikun vaihdoin tähän korttiin. Ennen oli radeon 7000 64mb kortti :D ja sillon pytöri ja ei oollu punasta
     
  7. jounas69

    jounas69 Member

    Liittynyt:
    02.11.2006
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei tuota punaisuutta tietenkään ole kaikkissa peleissä. Nhl pelit toimii moiteetta. samoin nfsu2 most wanted ja battlefield 2.
     

Jaa tämä sivu