1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

700-1000€ multimedialäppäriä metsästämässä

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Arthurnator 29.05.2010.

  1. Arthurnator

    Arthurnator Member

    Liittynyt:
    29.05.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen siis etsimässä uutta kannettavaa hintahaarukasta 700-1000€. Saa mennä vähän ylikin jos on oikein maukas yksilö. Koneen käyttötarkoituksena olisi lähinnä elokuvien katselu HD-laatuna. Käytössäni on 37 tuuman Full HD 1080 telkka eli näytön ei tarvitsisi olla kuin esimerkiksi 15 tuumaa. Lisäksi koneen tulisi pysyä viileänä ainakin kevyessä nettikäytössä ja se saisi olla kohtuu hiljainen. Myös kannettavuus ja akun kesto ovat plussaa. Kevyet pelitkin (esim. Half Life 2) saisivat pyöriä ainakin perusgrafiikoilla.
    Olen itse ajatellut Asusta, koska olen kuullut, että niissä on hyvä hinta/laatu -suhde. Merkillä ei kuitenkaan ole oikeastaan väliä, kunhan ehdot täyttyvät. Ja kyseessä on siis ensimmäinen läppärini, joten ennakkokokemuksia ei ole!
     
  2.  
  3. jarsaman

    jarsaman Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    2,038
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse tykkään myöskin Asuksista. Ne on hinta/laatusuhteeltaan hyviä koneita (kohtuullisen kestäviä ja tehokkaita). Lenovo on ammattikäytössä ehkä vielä parempi, mutta hinta/tehosuhde on selkeästi kalliimpi. Kahden vuoden nouto- ja palautustakuu Asuksissa on myös ehdottomasti plussaa.

    Tämä on minun suosikkini. Kohtullinen prosessori ja näytönohjain. Lisäksi tässä on myös Blue-Ray-asema, uudet USB3 liittimet, iso kovalevy ja tuskin siitä isosta näytöstä haittaakaan on. Hintakaan ei ole aivan järkyttävä.

    http://www.gsm-store.com/product_details.php?p=660627&ad=vertaa

    Vähän vaan menee yli budjettisi ..... mutta jos pelailla haluat?

    Tässä on muuten samat palikat sisällä, mutta ei Blue-Ray-asemaa, pienempi kovalevy ja pienempi näyttö. Mielestäni tuossa edellisessä on parempi hinta.

    http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=66_118&products_id=33979
     
    Viimeksi muokattu: 30.05.2010
  4. Arthurnator

    Arthurnator Member

    Liittynyt:
    29.05.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vinkistä! Tuo jälkimmäinen on nyt sitten tilauksessa :)
     

Jaa tämä sivu