5 Kaijutinta, 2 toimii

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi EskoCruu 08.07.2008.

  1. EskoCruu

    EskoCruu Guest

    Kieltämättä se on huomattu. Kait se on pakko pistää XP sisään, kun en 5 kaijutinta haluu huvinvuoks pitää tossa. Kiitos nyt kuitenkin kerran vielä kaikille avusta
     
  2.  

Jaa tämä sivu