1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

5.1 kajarit ei toimi

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Naster 17.05.2006.

  1. energyu

    energyu Member

    Liittynyt:
    16.07.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mullakin on sama vika :S etu kajareista kuuluu (vihreä johto koneen takana) mutta keski- ja takakajareista ei kuulu. Tietokoneen takana on sininen,musta,vihreä ja oranssi (tai pinkki) joista vain vihreä toimii! jos liitän vaikka mustan johdon pinkin paikalle ne kajarit jotka toimii sillä johdolla vain poksahtavat kerran mutta eivät toimi.
    Mun äänikortti on Sounds Blaster Audigy ja kajarit on Logitech X-5300 5.1. Pitääkö mun vain ostaa uusi äänikortti vai pääsiskö jotenkin halvemmalla? olen amatööri kajareitten suhteen xD
     
  2.  
  3. Lazzi72

    Lazzi72 Member

    Liittynyt:
    02.11.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    KIITTIIIII!!!!! mulla on kans toi reativen audigy ja tein ton homman niin heti alko pelittää!!
     
  4. sdenrt

    sdenrt Member

    Liittynyt:
    23.11.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mikä on EAX Console ja mistä sen saa
     
  5. Hurlumhei

    Hurlumhei Regular member

    Liittynyt:
    01.10.2005
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meikäläisen 3 v vanhan Soundblaster Liven softassa on "Creative Surround Mixer" josta löytyy "Speakers" (valitse 2.1, 5,1 jne) ja "EAX" (valitse Environments, Advanced jne.)
     
  6. sdenrt

    sdenrt Member

    Liittynyt:
    23.11.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    vielä suomeks ku ei itellä taida olla mitään Soundblaster Liven softaa?
     

Jaa tämä sivu