4870 Lämpenemis ongelma

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Lap101 15.09.2008.

1. mymyller

mymyller Guest

Ihan mielenkiinnosta kyselen mitkä ropelit sulla on kiinni tuossa ja minkälaisilla kierroksilla(jos nyt oot säätännyt muuhun kuin 12V)?

Itsellä kanssa odottaa Accelero asentamista, mutta vielä mietiskelen minkä tuulettimen(t) laittais.. Ääni on mulle tärkein tekijä, mutta tuo kortti kyllä käryää sen verran mukavasti, joten pakko varmaan tinkiä tuosta.. Onkohan kellään kokemusta Accelero+ 1xNoctua P12 yhdistelmästä ko. näyttiksen kanssa?

2.  
  3. Waldee

Waldee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ton acceleron kanssa Noctua P-12 lähinnä dvi-liittimiä ja Tuniq Towerin mukana tullut blueled-ropelli virransyötön päällä. Noctua pyörii vakiokierroksilla ja Blueled-ropelli on säädettävä, säätänyt sen niin ettei kuulu muun kokoonpanon ylitse. Hiljasiahan nuo 120mm ropellit on, jos kumminkin päätät tyytyä vain yhteen, suosittelisin sijoittamaan sen virransyötön päälle (laita kumminkin mukana tullut virransyötönsiili kiinni).

4. Lap101

Lap101 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Öhh, olen nyt jotenkin lukossa, mutta tarkoitatko nyt noita vitecciä ja pulseja, vai niitten yläpuolella olevaa 5 mustaa "juttua"? Ja ei, en kasannut näytönohjaintani itse kokoon, vaan annoin jimmssin poikien tehdä sen, jos vaikkapa olisi viallinen. Ja heitätkö linkkiä, mitä tarkoitat zalmanin sinisillä? (Kasaamisella tarkoitan coolerin vaihtoa). Ja ei oikein hirveästi iiinnostaisi tuo coolerin purku/kasaus. Ja voiko näytönohjaimeen käyttää ihan normaaleja prossutahnoja esim siilien kiinnitykseen? OTna pitää mainita että tuolla jimmssillä näköjään kestää tuo bolt thru kitin tilaaminen ihan saakelisti, joten voisin varmaan listä ne siilet samaan tilaukseen?

5. mymyller

mymyller Guest

Laitoin Acceleron nyt kiinni tuon Noctuan P12 kanssa ja lämmöt 38-55 astetta tekipä sitten mitä tahansa.. Voi suositella siis kaikille 4870:n omistajille lämpimästi.. Lämmöt käytännössä puolittuivat.. :p

6. nikozjr

nikozjr Guest

Itse suosittelen lämpimästi Club 3d Hd radeon 4870 Overclocked versiota. cooleri on parempi pitää lämmöt siinä 55idlessä.
    Pitää koittaa viellä joku päivä muokata profiliia että sais tuulettimen nopeutta nostettua kattoo sitten mihin sillä pääse:D

Jaa tämä sivu