1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

42:n konsolipelaamiseen

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi tuamo2 09.01.2013.

  1. tuamo2

    tuamo2 Member

    Liittynyt:
    08.01.2013
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi,
    hakusessa olisi 42 tuumanen (about) tv melko lailla puhtaasti pelaamista varten. Käytössä xbox360, ps3 ja ps2 ja jatkossa mahdollisesti ehkä joku muukin konsoli vielä. Itse olin päätymässä lcd tai led kannalle ja haussa vaan malli jossa silmääkin miellyttävä kuva + riittämiin liitäntöjä nykysiin ja tuleviin tarpeisiin. Kotiteatterikäyttöön ei tule mutta enköhän siihen jnk laiset ulkoset kaiuttimet kuitenkin liitä..jos pakko niin vahvistimen kautta.

    Nyt kuitenkin ensisijaisesti kiinnostaa onko jokin oletettavasti erityisen hyvä pelejä ajatellen... led,lcd, plasma?

    Suosituksia mallista ja merkistä? Mitä muuta olisi hyvä huomioida?... leffoja ei tosiaan tarvi nyt miettiä..kotona on jo ihan hyvä kotiteatteri olemassa eli leffat katsotaan siellä...
     
  2.  
  3. tuamo2

    tuamo2 Member

    Liittynyt:
    08.01.2013
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tutkin lisää ja olen nyt päätymässä tähän Olisko tämä hyvä em tarkoitukseen? kommentteja tai suosituksia jostain muusta?
     
  4. Noxuman

    Noxuman Member

    Liittynyt:
    10.01.2013
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    lisäisit max hinta nii auttas hieman :)
     
  5. tuamo2

    tuamo2 Member

    Liittynyt:
    08.01.2013
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ups :) Juu aivan. Alkuun mua kiinnostikin ihan periaatekanta eli se onko led, lcd tai plasma noin yleisesti jotenkin parempi pelaamista ajatellen.
    Maksimi on semmonen 600 - 650 ja kooksi olin ajatellut 42. Mutta sitten tietty tulee tuska jos 670:llä ja 46 koolla saa jonkin ihan älyttömän hyvän...heh... eli noin siis about rajahinta 650.

    Tuota Panasonic TX-L42E5E:ta ajattelin jo aika vahvasti. Onko siitä kommenttia?
     
    Viimeksi muokattu: 19.01.2013
  6. Noxuman

    Noxuman Member

    Liittynyt:
    10.01.2013
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei tuo panasonic paha hintaansa nähde vaste aika oli 5ms mutta tuskin konsoli pelaamiseen vaikuttaa.
     
  7. Noxuman

    Noxuman Member

    Liittynyt:
    10.01.2013
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  8. Noxuman

    Noxuman Member

    Liittynyt:
    10.01.2013
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No plasma kuluttaa kaikista eniten led on sitte säästäväisempi joku viisaampi voi sanoa enemmän
     
  9. tuamo2

    tuamo2 Member

    Liittynyt:
    08.01.2013
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sinänsä ok näkönen kyllä ja ominaisuudet varmaan hyvät tuossakin. HDMI-liitäntöjä pari vähemmän millä on kyllä merkitystä kun siihen voi haluta lykätä vielä lisää laitteita kiinni jatkossa.
     
  10. Noxuman

    Noxuman Member

    Liittynyt:
    10.01.2013
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  11. Noxuman

    Noxuman Member

    Liittynyt:
    10.01.2013
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuohon malliin voi suoraan liittää netinki
     
  12. tuamo2

    tuamo2 Member

    Liittynyt:
    08.01.2013
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Todella mielenkiintonen ja hyvältä vaikuttaa. Tuosta tuli nyt uusi suosikki. Eli luulempa päätyväni tuon ostoon kun kaikki ominaisuudet vaikuttaisi natsaavan. Kaiuttimet tulee olemaan jnk laiset ulkoset kuitenkin joten tv:n oman äänen haitat ei ole kovinkaan olennainen juttu. Kiitoksia ehdotuksesta :)
     
  13. Noxuman

    Noxuman Member

    Liittynyt:
    10.01.2013
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei mitää hyviä pelihetkiä :)
     

Jaa tämä sivu