1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

4.1E Wiille softmodia ja homebrewiä?

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Mazena 16.09.2010.

  1. Mazena

    Mazena Member

    Liittynyt:
    08.07.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Heippa!

    Olen tässä koko illan lueskellut WiiHacksin ohjeita Wiin modaukseen, mutta aivan täysin eivät kyseiset ohjeet ole minulle auenneet. Kyselisinkin olisiko jollain kärsivällisyyttä kirjoittaa tai copypastettaa minulle suomenkieliset palikkaohjeet Wiin modaukseen, homebrewn asennukseen (bootmii, varmuuskopiot jne.) sekä sen USB-loader ohjelman asennukseen.

    Olisi kovin mukavaa jos tuon Wiin saisi modattua ilman, että teen siitä pelkän palikan, jolla voi sitten heittää vesilintua. Aivan täysin käsi en tietokoneasioissa ole, mutta tällaisissa asioissa olen ensikertalainen enkä haluaisi jättää mitään sattumanvaraan enkä mennä puoliksi mututuntumalla. Köyhällä opiskelijalla ei ole varaa ostaa uutta Wiitä. :D

    Suuret kiitokset ja puoli valtakuntaa sille, joka auttaa! ♥
     
  2.  
  3. palosa

    palosa Guest

    Moi
    Päivitin konsolin ja tein tuon mukaan ja onnistui helposti kun noudatti ohjeita.

    http://krypt0n.atwebpages.com/index.php?sivu=wii_43
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.09.2010
  4. Mazena

    Mazena Member

    Liittynyt:
    08.07.2007
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  5. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Wii pitää olla silloin versiota 4.2E tai vanhempi. Ohjeet löytyvät samoilta sivuilta.
     
  6. pelittaja

    pelittaja Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäs tehdään jos on 4.3e versio (onko muutakin kuin Lego Indy? )
     
  7. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Wiihacksin sivuilla mainitaan jotain muitakin pelejä. Lista ei ole mitenkään pitkä, taitaa olla tyyliin kaksi eri vaihtoehtoa.
     

Jaa tämä sivu