1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

3wPlayer (?)

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Micco91 01.07.2007.

  1. Micco91

    Micco91 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on ongelma ton yhen tiedoston kanssa. Kun koitan avata sitä bs playerillä niin siihen tulee lukeen:

    This media file can only be played usin 3wPlayer that is completely FREE
    Please visit go.play3w.com to download!

    Kävin tuolla sivuilla ja latasin ton ohjelman, mutta ennenkun avasin sen niin tarkistin sen ja F-Secure kertoi minulle että sieltä löyty troijalaane. Onko toi koko homma ihan kusetusta vai mikä tää ny on tää 3wPlayer ja miten voin kattoo ton leffan?
     
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Eli olet oikeassa. Tuo 3wPlayer luokitellaan spywareksi.
    Poista myös tiedostot jotka vaativat tuon soittimen.


     
    Viimeksi muokattu: 01.07.2007
  4. Micco91

    Micco91 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitoksia.

    Seuraava kysymys olisi, että mitä mieltä olette WinZix nimisestä pakkaus ja purkuohjelmasta? Sellasta tarttis kuulemma yhden toisen filmin purkamiseen...
     
  5. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  6. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Höh, tuli äsken upittua erästä leffaa 2.1 asti, joka oli paskaa. Vaati siis tuon playerin. Nyt vituttaa, kun ei ole demonoid pystyssä. Minulle oli nimittäin tullut tottumukseksi, etten saa torrenteilla spywarea.

    demonoid on muuten uudestaan pystyssä. Jee.
     
  7. mach1n3

    mach1n3 Member

    Liittynyt:
    08.07.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli videotiedostoja, joihin ilmestyy kyseinen teksti, ei toimi millään lailla? Nyt kun olen uusimpia Torrent-tiedostoja hakenut, jokainen on ollut tällainen, tietääkö kukaan mistä tämä johtuu?
     
  8. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sulla on käynyt huono säkä. Ei kai se muustakaan voi olla. Lataa joku vanha leffa, kyllä sen pitäisi hyvin toimia.
     
  9. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Yksinkertaisesti syynä on se, että et katso sen torrentin kommentteja tai et lataa niitä kunnollisilta sivuilta.

    Kokeile vaikka paikkaa torrentz.com ;)
     
  10. Sebu92

    Sebu92 Active member

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    2,778
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tosiaan, joissain paikoissa ei ole kommentointimahdollisuutta torrenteille. Itseasiassa aika monessa julkisessa paikassa ei ole kyseistä mahdollisuutta.
     
  11. mach1n3

    mach1n3 Member

    Liittynyt:
    08.07.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    torrentz.com on yleisin paikka jota käytän, toinen on Pirate Bay. Mutta en kyllä tosiaan oo huomannu katsoa torrenttien kommentteja, pitääpi katsoa. Ja tuosta sitten tosiaan saa viruksen jos menee lataamaan kyseisen ohjelman. Sivu on saatu näyttämään todella luotettavalta.
     
  12. mikko666

    mikko666 Guest

    Itelläni ei oo ollu mitään virus ongelmia 3wPlayer:in kanssa. On tullu katottua muutama leffa sen kautta. Mietin tässä että onko mitään ohjelmaa millä pystyy muuttamaan leffan niin että siihen vois lisätä tekstit ja sen sais levylle?
     
  13. crackmann

    crackmann Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2006
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo o, itse täältä lataan yleensä kaiken. Ja kaikki elokuvat mitkä oon ladannut nii on tullut tuo 3wplayer :( Mutta pitääpä tulevaisuudessa katsoo ne kommentit (jos sellasia löytyy...)
     
  14. _Dilppu_

    _Dilppu_ Member

    Liittynyt:
    01.07.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on käyny sama juttu!!
     
  15. _Dilppu_

    _Dilppu_ Member

    Liittynyt:
    01.07.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen ladannu ocean 13, ja siinä tarvittiin se sama ohjelma ja kävin samoin... Millä muulla ohjelmalla mä voisin kattoa sen leffan, kun sillä 3wplayerillä?? Leffa on avi muodossa.
     
  16. _Dilppu_

    _Dilppu_ Member

    Liittynyt:
    01.07.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vai Pitäiskö koko leffa Poistaa....
     
  17. Micco91

    Micco91 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos se on .avi muodossa niin sähän voit kattoo sen tyyliin millä vaan ohjelmanna (Windows Media Player, BS Player, VLC Media Player) kaikilla näillä luotettavilla.
     
  18. Cosmo78

    Cosmo78 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2006
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikka tiedoston pääte olisikin .AVI se ei tarkoita että tiedosto välttämättä olisi AVI formaatissa.
    Nämä 3wPlayeria kerjäävät tiedostot eivät ole oikeita AVI tiedostoja vaan kyse on 3wPlayerin tekijöiden omasta video formaatista jota ei pysty muilla ohjelmilla katsomaan eikä editoimaan.

    Myös kuullut että monet noista leffoista ovat paljastuneet väärin nimetyiksi.
     
  19. Quirzo

    Quirzo Member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  20. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Onhan noita parempiakin kuten VLC, mutta mitä se auttaa kun nuo ovat pakattu 3wPlayerin omalla kooderilla.
    Kuten Cosmo78 sanoi: jota ei pysty muilla ohjelmilla katsomaan eikä editoimaan.
     
    Viimeksi muokattu: 28.07.2007
  21. mikko666

    mikko666 Guest

    Mulla on GOM player joka on aikalailla samanlainen kun toi BSPlayer (tukee tekstityksiä), eikä tuu mitään adawareja.
     

Jaa tämä sivu