2315 pistettä ,ehkä vielä jonain päivänä............ ja vähän kellotettuna http://service.futuremark.com/orb/projectdetails.jsp?projectType=14
dodi, nyt tuli pikkusen parempi tulos kun vähän kellotti. alan pikku hiljaa oleen ihan tyytyväinen, että tästä saa "näin paljon" irti. http://service.futuremark.com/compare?3dm06=79965 AMD Athlon 64 3200+ @ 2371Mhz / Zalman CNPS7000B-Cu MSI K8N Neo4 Platinum 2* Elixir 512Mb DDR 400 @ 236,8Mhz | 2,5-3-3-6 1T | 2,7V | 1:1 (FSB:MEM) Club3D Radeon X850XT @ 567/1242 -- ihmettelen kuinka nämä p*skat muistit kulkee noin "lujaa", mutta hyvähän se on että valvalla pääsee.
(AkZuh)...Millasilla lämmöillä käy sinun laitos nyt?Ajattelin alkaa kohta itse myös kellotteleen lujemmalle,tätä samaista prosua(Venice).Kunhan nyt vain tulisi pari pakettia postiin.Pitelen 24/7 fsb:n 220:nä.Muistit toimii ajoituksilla 2-3-2-5-1T 2.60v...Näyttistä pitelen 423/535,50...3Dmark06 olikohan se nyt 1918 poikaparkaa,hiukan kovemmilla kelloilla.En kuitenkaan huippuja hakenut vielä...(Ensi kuussa matolaatikossa tulee huutamaan ainakin 7800gt)...Idlenä vaan tuo prosu käy aika lämpöisenä,kun nyt vielä tuo boxed tuuletin(39-40 astetta).3 vaihtoehtoa olisi nyt mietinnässä cooleriksi...Thermaltake Big Typhoon ja,Scythe Ninja Plus,Zalman CNPS9500LED.Pakko saada lämpöjä hiukan alemmaksi,ennen totista koitosta.Mutta,sitten tärähtää...))(Toivossa on hyvä elää)
kaiasp, itsellä lämmöt huitelee idlenä ~36 ja kovassa rasituksessa ~44. boxed coolerilla lämmöt oli keskimäärin 3-4 astetta korkeemmalla, että ei se nyt niin hirveästi laskenut uuden coolerin myötä. voit nostaa ihan hyvin prossun fsb:n 250-260. tietysti ht kerrointa lasket 3 ja sitten noista coolereista että itse suosittelisin Thermaltake Big Typhoon.
Meiti sai 1011 pojoa. Mut voisko joku kertoo miten saisin kellotettua prossua ja näyttistä helposti/turvallisesti?? Kiiiiitos jo etukäteen
pistin koneen kisakuntoon tuota 3D Mark 06:sta varten, tulos ei silti kovin hepponen ollu: 2093pistettä(resoluutiot 1024x768 näytön pienuuden takia) allekirjoituksen koneella siis, mutta kellotettuna: -prossu: 2502mhz -näyttis: enegine 550mhz ja memory 1102mhz tuloksen lisäks lämmöt kesti todella alhaalla, prossu 16astetta, piirisarja 18astetta, poweri 16astetta ja näyttis 23astetta (tuuletusikkuna patentteja taas kerran)
Olen näistä kellotus asioista aika huonosti perillä joten kysyisin että mikä tässä on ideana ja mihin vaikuttaa? Ja onko kikka jolla saa muitakin A64 prossuja kulkemaan kovempaa?
Nuita lämpöjä en hevin usko..ja pisteetkin on 6600gt:lle aika kovat--itse saan 05markista 600pistettä vaikka kovemmat kellot..
aluks mulla 1011 pojoa mut sit kellottin vähän näyttistä tuli 1109 pojoo.. osaako kukaan sanoo mikä ois maksimi kellotuksessa? näyttis on geforce 6600 256mb
no kuten mainitsin, ni kaikki tuulettimet tosiaan on vakiot, mutta niilleppä syötettiinkin -5 asteista ilmaa(tuuletusikkunasta) ja ota huomioon, tuo tulos ei oo vertailukelpoinen teidän muiden tuloksiin, koska pienen näytön takia resoluutiot oli 1024x768, mikä parantaa tulosta ~500 pistettä... linkki tulee sit, kun oon saanu prossun huippu lukemiin ni menee 1000 pistettä cpu testistä rikki =) Edit: pistetääs sit se linkki, vaikka tavoitteeseen en päässy: http://service.futuremark.com/compare?3dm06=87324
Joo,kiitti kaverit.Sitä typhoonia kans itse ajattelin...Taitaa olla nyt yksi parhaimpia.Pitää tuossa kun herää,koetellä jotain 2.4ghz 1:1...Jos vaikka menis vahingossa.Ihan tällä perus boxetilla aluksi...Heh... Meni vähän viihteelle viikonloppu niin,ei ole oikein ehtinyt pysytellä mukana keskusteluissa.No,tämmöisiä sattuu paremmissakin piireissä.
chaos.a.d, huomasin että sulla on käytös tämä Zalman Reserator+. onko se hyvä(äänekkyys jne?), entäs miten lämmöt?
Juu,ollut nyt vajaan viikon käytössä ja on hiljanen onneksi siinä on toi lasi putki mistä näkee että se on päällä,ja sain vihdoin lämmöt kuriin