32bit win xp päivitys 64bit win7?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi tenchuu 31.12.2009.

1. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Onpa tuo nyt vaikea asia.
    Mielestäni yamaneko ilmaisi asian täysin selkeästi ja niin se asia vaan on.

2.  
  3. tenchuu

tenchuu Guest

ilmaisi ilmaisi kiitos siitä
    kyllä on ajat muuttuneet jos puhdas asennus onnistuu ilman formatointia
    herää vaan kysymys että kuinka puhdas se on ilman format c:tä
    ei ole yhtään vaikeata ymmärtää mulla ei ole ongelmaa haluan vain selvyyden asioihin ennen kun alan koheltaa/asentaa

4. tukis

tukis Guest

Puhdas eli mukautettu asennus ei alusta eli formatoi kiintolevä (eikä osio).
    Tämän tiedän kokemuksestakin. Alustus pitää tehdä itse "Advanced" valikosta, jos sitä haluaa. Silloin vanha käyttis ei mene Windows.old kansioon ja lainaamani jutun mukaan aktivointiin voidaan tarvita kikkailua.

Jos ymmärrät englantia, niin lukaise lainaamani pätkä.

Vanha asennus kopioidaan Windows.old kansioon jos et manuaalisesti alusta tai osioi levyä.

Epätietoisuus minulla oli lähinnä aktivoinnista ja siitä voiko käynnistää 32-bittisestä ympäristöstä.

Lisäys: XP:ssä täysin puhtaaseen asennukseen pitäisi jotenkin tyhjentää levyä, koska ainakin jotain järjestelmään kuuluvia kansiota menisi päällekkäin. Taitaa voida vain Windows kansion nimetä toiseksi ja muut menisivät päällekkäin. Alustuksen sijasta voisi tietysti jollain ohjelmalla siirtää/nimetä muuksi.
    -Vielä edittiä: Tämä siis vertailuna Vistan/Win7 puhtaaseen asennukseen ilman formatointia. Nämä kun siirtävät vanhan sinne Windows.old kansioon eivätkä jätä vanhan käyttiksen järjestelmätiedostoja/-kansioita uuden sekaan.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.01.2010
  5. tenchuu

tenchuu Guest

jos formatoin xp:n asennuksen yhteydessä miten käy jatkuuko win7 asentuminen vielä Upgrade versiolla?

Jaa tämä sivu