1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

32" lcd tv hintaluokkaan 500-800

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Tube90 07.08.2007.

  1. Tube90

    Tube90 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli kun en ite noista telkuista mtn oikeen ymmärrä ni ajattelin että tänne postaan. Toisaalta muunkin kokoisia saa tarjota mutta toi 800e on aika maks hinnaksi. Mutta hinta/laatu suhteeltaan hyvää telkkaria ois hakusessa. Tarkotus ois käyttää tietokoneella näyttönä leffoi kattoes ja pelatessa ja sit xbox360 käytös. Noita Mirai:n 32" telkkuja katoin mutta ehdotelkaapa/neuvokaa kyseisessä asiassa. Kiitos jo etukäteen.


    EDIT: ja tosiaan Äänet aijoin laittaa stereoiden kautta joten television äänen laatu ei sinänsä ole niin tarkkaa.
     
    Viimeksi muokattu: 07.08.2007
  2.  
  3. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Tube90

    Tube90 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    240
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. Juffeo

    Juffeo Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite ostin 32" philipsin PF5322 hintaa 699€ ja hyvältä näyttää. Käytän X360 ja dvdsoittimen kanssa paljon. En voi kuvitella että voisi olla parempaa kuvaa jollain toisella.
    Mun mielestä ei voi sanoa parasta, vaan käytävä kaupoilla kattomassa mikä näyttää itselleen kivalta, kuten itse tein.
    En ole varma myydäänkö tätä enään kun kaikkialta oli loppu kun ite kyselin tän perään.
    tässä ei ole digiä enkä halunutkaan vaan laadukas boksi ajaa tuon asian.
     
    Viimeksi muokattu: 08.08.2007
  6. Veiko

    Veiko Member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kontrasti tv:ssä 4000:1 vai 7500:1, entä vasteaika 8ms vai 6ms. Olen itse kiinnostunut ostamaan tämän tv:n, joten plussia ja miinuksia kyseisestä televisiosta.
     
  7. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niin kauan kuin näet paremman itekkin ajatellut monesti noin [​IMG]
    tosta philips mallista en tiedä mut itellä on 40" samsung jossa 7000:1 kontrasti ja 8ms paneli PS2 ja dogi boxi ym tv ohjelmat toistuu tosi hyvin
    Mun valkokangas -> Paras leffa ja TV sarja -> Simpson movie [​IMG]

    tossa kun 8ms panelit tuli aikoinaan PC tft näyttöihin niin useassa testissä oli että haamut näky vain yli 80-FPS ruudun päivityksellä eli yhteen veto oli että 8ms ja alle on hyvä leffoihin ym juttuinhin
    jos et aijo pelata PC pelejä taulu töllöstä niin aivan sama onko 8 vai 6ms paneli kun edes HD DVD ei pääse kuin 50fps sekunnin ruudun nopeuteen [​IMG]
     
  8. Juffeo

    Juffeo Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Veikolle
    PhilipsPFL5322/10

    Plussia ja miinuksia kyseltiin Philipsistäni...
    + 32" on iso en näe tarvetta isommalla kun saa silmät pomppia jo nyt ruudulla
    + Hyvä kuva (Gigantissa oli about 40 telsuu ja ihastuin tähän) ja hintakin vain 699€ OMG! nää on aina henk.kohtasia
    + Tv:n omat kaiuttimet säväytti mut (mutta käytän ihan kotiteatteri5.1)
    - Saatavuus

    En nyt osaa sanoo moitittavaa kun ei siinä ole mieltä laisinkaan. Tyytyväinen olen Philpsiini ja en ees köyhtynyt paljoakaa x)

    Kuva/näyttö
    * Kirkkaus: 500 cd/m²
    * Dynaaminen näytön kontrastisuhde: 4000:1
    * Vasteaika (tyypillinen): 8 ms
    en paljoa anna näille arvoa kun kävin gigas kattoo tätä ja Samsungin R86 mallia vierekkäin (vantaan myymälä),jossa tuplaten kontrastia yms.. Maku asioita.
     
    Viimeksi muokattu: 09.08.2007
  9. Veiko

    Veiko Member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia paljon, tää lähti tilaukseen netanttilasta.
     
  10. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niin Kontrasti eron näkee vain mustissa "yö" kohtauksissa

    monissa keskustan kaupoissa pyörii sama HD-DVD levy jossa tyttö rannalla \ puistossa ja vesi putouksilla tai sitten se Blu-ray Trailer kiekko noissa kuvissa on sama onko 1000:1 vai 10 000:1 huomaat eron vasta yö kohtauksissa koska Kontrasti kyllä parantaa myös värien tervävyyttä mutta ei huomattavasti

    mut 4000:1 on jo hyvä 32" töllölle omassa samsung tft 22" näytössä on 3000:1 mitä muutaman leffa trailerin olen kattonut ym pimeitä kohtauksia peleissä ollut niin riittää tuokin mutta alle 3000;1 en menisi vanhassa oli 700:1 ja HL2 sen huomasi kun musta oli harmaata
     
  11. soulcry

    soulcry Member

    Liittynyt:
    16.08.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oletko saanut kyseisen laitteen jo ? Jos olet, niin kerro ihmeessä kokemuksistasi :) Tilasin itse myös samaisen ruudun.
     
  12. Veiko

    Veiko Member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    [/quote]Oletko saanut kyseisen laitteen jo ? Jos olet, niin kerro ihmeessä kokemuksistasi :) Tilasin itse myös samaisen ruudun.[/quote]

    Tuli tilattua kyseinen tv vasta 16.8, pitäis tulla ensi viikolla.
     
  13. Juffeo

    Juffeo Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2005
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pirun hyvä näyttö on ollut. Digikuva on tarkkaa ja kuva pysyy nopeassakin liikkeessä. Hintansa värtti on todella ollut.
    Käytän Philipsiäni PCn digikortilla josta X360 mediacenteriin. Toimii nätisti keskenään.
    Analoginen kuva näyttää vähemmän hyvältä, mutta se varmaankin on kaikilla isoilla ruuduilla ongelma x)

    Noi automaattiset kuvasäädöt on niin erilaisia että niitä tulee vain kokeiltua.. Mutta manuaali sanoo että "pehmeä" on hyvä epätarkkaan kuvaan ja sitä se on. Manuaalista kuvasäädöt kannattaa kurkata.

    Omat säädöt tein yhdessä Mediacenterin testivideoiden perusteella/opastuksella.
    Valoisuus 51
    Väri 50
    Kontrasti 80
    Terävyys 6
    Värilämpö kylmä
    Contrast+ Katkaistu
    NR Katkaistu

    Nopea käynnistyminen
    Näyttää arvokkaammalta.
    1000 sivun textitv,

    Hyvät kaupat teit =)
     
    Viimeksi muokattu: 19.08.2007
  14. soulcry

    soulcry Member

    Liittynyt:
    16.08.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos paljon viestistäsi. Nyt minulla on hyvä olo tulevasta televisiostani.
     
  15. soulcry

    soulcry Member

    Liittynyt:
    16.08.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    TOsiaan, kyseisen ruudun sain tuossa viikko sitten. Mahtava peli :)

    Kiitoksia vain suosituksista !
     

Jaa tämä sivu