1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

3.80 M33

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi karb0 06.01.2008.

  1. mauton

    mauton Member

    Liittynyt:
    17.01.2008
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiätääkös kukaan mikäs on ku ei suostu ees asentaa tota 3.80 m33? :D firmware mulla on 3.80. kertokaa onko mahdollista laittaa ees tuohon sitä!
    auttakaa evokkia
     
  2.  
  3. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis sun täytyy pistää Pandoralla esim 3.71 M33 CUSTOM firmware. Sonyn alkuperäistä firmwaren päälle EI pysty suoraan asentamaan customia.

    Eli Pandoraa vaan. Tossa ohje manuaalisesti pandoran tekoon jos jollain kaverillasi sattuisi olemaan 1.50 tai kustomi.

    Toinen vaihtoehto on että teetätät jollain Huuto.netissä omasta akustasi pandoran. Pistä Huuto.netin hakuun että PANDORAN niin pitäs löytyä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Kun ajat START.exeä (totalnewbi easyInstalleria) niin valitse kohta 4 (universal unbricker) jotta voi alentaa Sonyn alkuperäisen firmwaren

    Kolmas vaihtoehto on että ostat Huoltoakun/pandoran täältä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Kun ajat START.exeä (totalnewbi easyInstalleria) niin valitse kohta 4 (universal unbricker) jotta voi alentaa Sonyn alkuperäisen firmwaren

    Neljäs vaihtoehto, mutta ei niin suositeltava on että leikkaat akustasi yhden pinnin pois. Tossa kuva mikä niistä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Kun ajat START.exeä (totalnewbi easyInstalleria) niin valitse kohta 4 (universal unbricker) jotta voi alentaa Sonyn alkuperäisen firmwaren
     
  4. Esystem

    Esystem Guest

    ei ton pinnin leikkaus oo niin vaikeet (ainakaan slimis)
     
  5. NiQo

    NiQo Member

    Liittynyt:
    21.01.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun ei tarvinnu ees ottaa mitää pinnii pois mun akusta :D se teki sen pandora batteryks yhel ohjelmal suoraan :)
     
  6. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, OS Pandora tool tai Pandoras Battery Creator.. Mutta ne jotka omistavat Sonyn alkuperäisen firmwaren niin ne ei pysty käyttää noita ohjelmia, joten ne ei pysty tekeen sitä noilla ohjelmilla.. Ellei joku kaveri sit tee.

    EDIT: typo
     
    Viimeksi muokattu: 27.01.2008
  7. MAPESA

    MAPESA Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2008
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    laitoin tos ton 3.80m33-5 ja nyt en löydä flash0:sta mistään sitä 01-12.bmppii kun vaihtasin sen tauskakuvan mustaks et näkyis ne aallot?

    ainaki 3.71m33-neloses löyty resource kansiosta ja vaihoin+toimi mutten löydä sitä enää..? missäs se ois jos joku tietäis..

    tai kertois vaan sen et miten vaihtasin sen mun taustakuvan vaa mustaks (sen xmb allon takana olevan ns"colourin")
     

Jaa tämä sivu