1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

3.40oe-a theme

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi mikueli 25.08.2007.

  1. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    latasin 3.40oe-a theme packin, jossa oli easy installer, mutta ohjelma ei tee mitään(lähtee käyntiin, mut sit ku pistät flash se ja se theme ni se menee vain nopeasti kaikki ohi eikä tee mitään)puuttuuko joku tiedosto vai mitä?
     
    Viimeksi muokattu: 25.08.2007
  2.  
  3. RIVER2

    RIVER2 Guest

  4. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no tein nyt kumminkin ihan flua1.4te ohjelmalla kun en jaksanut keskittyä tohon manuaalisesti tekemiseen ja hyvin onnistu muuttanut jo teemoja moneen kertaan kun ei tiennyt minkälaisia ne oli ni piti katsoa ne läpi(30kpl) mutta pystyykös kuvakkeita muuttamaan haluamakseen vai onnistuuko se vain 3.03oe-c:ssä tai vaikka sen aloitusvideon mis lukee se sony computer entertainment tulee kun sammutat pspn kokonaan ja käynnistät sen uudestaan lähinnä tarkotan voiks sen muuttaa semmoseks minkä on itse kuvannut
     
  5. RIVER2

    RIVER2 Guest

    Kyllä pitäisi toimia themet täysin 3.40 oe-a:ssa.
    Ainoat ongelmat teemojen kanssa on ollu 3.10 oe firmiksissä (mitkä on ihan paskoja).
     
  6. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1.tarkoitin että teemat on toiminut ihan hyvin, mutta saako kaikki kuvakkeet kustomoitua halunsa mukaan eli et ei niinku kuulu siihen teemaan eli sen teeman voi niinku unohtaa ja kustomoida kaikki erikseen haluamakseen ja sit viel niin kuin aikaisemmassa viestissä sanoin ni
    2.onko mahdollista vaihtaa se mis lukee se sony computer entertainment joka tulee kun sammutat pspn kokonaan ja käynnistät sen uudestaan lähinnä tarkotan voiks sen vaihtaa semmoseks minkä on itse on kuvannut(tiedän, että flash muistissa ei ole kauheasti tilaa, mutta ihan semmosen pikkupätkän)tai sitten
    3.sen kun käynnistät pelin ni siihen olen pistänytkin yhden valmiin, mutta jos voi pistää jonku jutun minkä ois ite kuvannut ni ois iha kiva onko mahdollista?
     
  7. pazka

    pazka Member

    Liittynyt:
    20.06.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuinka nämä laitetaan teemat saa toimimaan?
     
  8. RIVER2

    RIVER2 Guest

    No, parempaa en löytäny kun tämän:
    http://dl.qj.net/Custom-PSP-Theme-Pack-4:-B-Edition-PSP/pg/12/fid/12954/catid/171
    Iconeita, ym. ei voi kustomoida miten sattuu, vaan paketista voit kopioida haluamasi kuvakkeet, aloitusruudut, gamebootit, yms. ja tehdä niistä sellainen teeman kuin itse haluat. Vai ymmärsinkö oikein? Ja ainoa suomenkielinen opas minkä löysin on tässä:
    http://tonzaraj.arkku.net/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=781

    Kyllä se on mahollista vaihtaa, mutta esim. omalla kameralla kuvattua pätkää siihen ei voi laittaa.. Ne aloituskuvakkeet joudut lataamaan täältä:
    http://www.tdubel.com/psp/Firmwaren_kustomointi#K.C3.A4ynnistysanimaatio
    Ja tossa paketissa, minkä linkitin tonne ylös on myös aloitusäänet.
    Eli kun boottaat PSP:s niin voit vaikka laittaa windows xp:n aloitusäänen soimaan sen "sony computer entertainment" homman kohalle.


    Eipä taida pystyä.

    Eli ne vaan flashataan sun psp:s biosiin vaikkapa usb-kaapelin välityksellä. Ei se ole kovin kummonen prosessi. Täällä ohjeita siihen:
    http://www.tdubel.com/psp/Firmwaren_kustomointi
     
  9. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
     
    Viimeksi muokattu: 28.08.2007
  10. RIVER2

    RIVER2 Guest

     
  11. wildchill

    wildchill Member

    Liittynyt:
    04.12.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    pää ikonit olen saanut muokattua.
    samalla suomensin valikkojen tekstit.
     
    Viimeksi muokattu: 09.09.2007
  12. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tuota suomentamista itsekin olen ajatellut, mutta mites se sitten tehdään?
     
  13. wildchill

    wildchill Member

    Liittynyt:
    04.12.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18
    RCOedit:llä olen muokannut topmenupluginia,samalla saa muokattua ikonit.
    firmis on 3.40oe-a
     

Jaa tämä sivu