1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

22" laajakuvaa hankkimassa - kolmenkauppa

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Leit 25.07.2007.

  1. Leit

    Leit Member

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs hankinnas olisi tässä ihan lähiaikoina 22" wide LCD-näyttö ja ainakin tällä hetkellä kolmenkärjessä ovat Samsung SyncMaster 226BW, HP W2207 ja LG L226WT-SF.
    Speksithän näissä näytöissä on lähes samat ja ainakin Synkkimasteria ja HP:ta on kehuttu paljon (kuin myös haukuttu [valovuodot, kuolleet pikselit]), mutta entäs tämä kolmas, pesukonevalmistaja LG:ltä.
    Halvinhan näistä olisi tuo HP ja kallein Samsung, mutta tuolla muutaman kympin erolla ei kovin radikaalisti ole merkitystä nytten.
    "Elävänä" olen päässyt tuota Samsungia ja LGtä kattomaan ja ainakin mun silmään LGn värimaailma oli ehkä hiukkasen enemmän kohallaan, kuten myös ulkonäöllisesti sopivampi mun huoneeseen (sivuseikka kuitenkin). Näissä tosin häiritsi se, että jalustoissa ei säätövaraa oikeastaan ole kun taas tuossa HPn näytössä olisi säädöt korkeudelle ja kallistukselle sekä Pivot.
    Mutta kertokaapa te, jotka enemmän tiedätte ja muutkin, että mikä näistä olisi oikeasti se paras ja miksi? Kokemuksia siis kiitos. Muitakin saman kokoluokan ehdotuksia ja asiaa niistä saa toki pistää.
     
    Viimeksi muokattu: 26.07.2007
  2.  
  3. k0jootti

    k0jootti Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2006
    Viestejä:
    4,404
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse varmaan ottaisin Samsung SyncMaster 226BW:n kun se on kerännyt niiiin paljon kehuja ja testivoittoja.
     
  4. jemoolsk

    jemoolsk Member

    Liittynyt:
    02.05.2007
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä minäkin noista ottaisin 226BW koska se on saanut niin paljon kehuja! Mutta jostain syystä se on kyllä murossa kerännyt jonkin verran haukkujakin... Kuulemma epätasaista laatua...
     
  5. Leit

    Leit Member

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Menee kyllä hankalaksi. Muron puolella HPta on kehuttu aikasta huolella, kun taas täällä Samsungin omassa ketjussa 226BWtä kehuttiin aluksi huolella kunnes alkoi tämä kuluttajalle todella harmillinen sohlaus eri paneelien välillä. Tossa 226BWssä on tuo paneelipelleily tällä hetkellä sitä luokkaa, että ei voi olla ollenkaan varma mitä sieltä paketista paljastuu (S-paneelitakuista sun muista huolimatta) kun taas HPssa olisi ilmeisesti vain tuo Samsungin S-paneeli tarjolla.
    Alkaa siis pikkuhiljaa mun kantani kallistua HPn puolelle.
     
  6. haude

    haude Regular member

    Liittynyt:
    19.10.2002
    Viestejä:
    242
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei,
    täällä on on tuo LG näyttö ja ollu enemmäm kuin tyytyväinen.
     
  7. Vipeltäjä

    Vipeltäjä Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuo LG on ollut muutaman kuukauden ja tyytyväinen olen.
     
  8. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Siis tuo 226BW:n ostaminen on ihan arpapeliä, tuleeko sieltä C-, A- vai S-paneeli. S on se paras paneeli, C huonoin. C:llä on taipumusta sinertävyyteen, runsaaseen valovuotoon ym. Kyllä se W2207 olisi se minkä ottaisin.

    Tuo Samsungin säätö on törkeää, sama homma 225BW:n kanssa, neljää eri paneelia.
     
  9. umiefo

    umiefo Member

    Liittynyt:
    31.12.2005
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuolla jimms-pcstoressa toi Syncmaster 225BW maksaa vaan 379€ ja niissä on takuu että ne on S-paneeleilla. Taidanpa pistää tilaukseen...:)
     
  10. lauri_lr

    lauri_lr Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2006
    Viestejä:
    3,401
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    226BW
     
  11. umiefo

    umiefo Member

    Liittynyt:
    31.12.2005
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nii siis se just, väärin kirjotin :)
     

Jaa tämä sivu