1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

2.81 version alennus 1.50 kuinka tehdään?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi WalMaster 13.12.2007.

  1. WalMaster

    WalMaster Member

    Liittynyt:
    10.02.2007
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    näitä samoja on varmasti tullut miljoonia tänne mutta vielä en ole löytänyt omaani mitään. omistan usa:laisen psp:een jonka emo on tämä uudempi versio eli TA-082. olen nyt tässä 3 päivän aikana yrittänyt kaikkea miten saisin alennettua verison 1.5 ja siten voisin nostaa sen 3.03 open editioniin ja siten saisin cheatdevicen toimimaan. joten voisiko joku viisaampi minulle mikki hiiren ja aku ankan kanssa opastaa kuinka tämä tehdään?
     
  2.  
  3. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. WalMaster

    WalMaster Member

    Liittynyt:
    10.02.2007
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos huomaat niin minun firmware on 2.81 ja tuo ohje oli firmware 2.80. mutta tässä etsiskelinkin apuja niin 2.81 voi vain saada 1.5 käyttämällä pandora batteryä tai sitten liberty city stories exploittia(pelin pitää olla ei päivitetty jotta se toimii).
     
  5. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oho sori en huomannut.. Itte olin samassa jamassa kun PSPni ostin mutta onneksi huuto.net auttoi. Pistä Huuto.netin hakuun PANDORAN ja kato sieltä sellanen myyjä kun tpj. Sillä mä teetätin omasta akustani Pandoran. Kaikki meni mahtavasti suosittelen.
     

Jaa tämä sivu